رونمایی از کتاب انس با اهل بیت ویژه دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه

رونمایی از کتاب انس با اهل بیت ویژه دانش‌آموزان ابتدایی و متوسطه

خبرگزاری تسنیم: معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش وپرورش با اشاره به تجلیل از ۳۵ خادم عرصه کتاب و کتابخوانی گفت:‌ رونمایی از کتاب انس با اهل بیت و حفظ موضوعی قرآن کریم از برنامه‌های آموزش‌وپرورش در هفته کتاب است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا کفاش اظهار داشت: در هفته کتاب دو برنامه ملی در  آموزش و پرورش داریم. روز یکشنبه 25 آبان تجلیل از خادمان عرصه کتاب و کتابخوانی در وزارت آموزش و پرورش  انجام خواهد شد و از 35 خادم  که در طول سالیان پس از انقلاب اسلامی در کشور بیشترین کمک را در امر کتاب و کتابخوانی کرده‌اند در تالار فرهنگ تجلیل خواهیم کرد که در این مراسم وزیر آموزش و پرورش و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور دارند.

وی افزود: رونمایی از کتاب‌های انس با اهل بیت و حفظ موضوعی قرآن کریم نیز در روز یک شنبه 25 آبان اجرا می‌شود که این برنامه را امسال برای دوره ابتدایی و متوسطه آغاز کرده‌ایم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: در هفته کتاب، با حضور معاون فرهنگی وزارت ارشاد 50 هزار نمایشگاه در 50 هزار مدرسه به صورت نمادین افتتاح خواهد شد.دانش آموزان فرصت دارند از بین 8 هزار عنوان کتاب نیازهای خود را دریافت کنند و مدیران مدارس نیز فرصت برای خرید کتاب دارند.

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید و در دوره وزارت آقای فانی، ماهنامه تربیت با ضمیمه تربیت سیاسی اجتماعی با رویکرد جدید تشریح سیاست‌های دولت متولد شده است. شماره یک و دو تربیت سیاسی با هدف آموزش سیاسی مربیان تربیتی و مدیران مدارس منتشر شده و با استقبال بسیار خوبی از سوی جامعه آموزش و پرورش مواجه شده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon