تکمیل مسکن مهر با تعهدات قبلی قول وزیر راه و شهرسازی به مجلس است

تکمیل مسکن مهر با تعهدات قبلی قول وزیر راه و شهرسازی به مجلس است

خبرگزاری تسنیم:عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:وزیر راه و شهرسازی در جلسه کمیسیون قول داده بود که مسکن مهر را با تعهدات قبلی به اتمام برساند.

علیرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: اظهارات وزیر راه و شهرسازی در این‌باره که تحویل واحدهای مسکن مهر بر اساس تعهدات قبلی شدنی نیست با قول و قرار قبلی وی تناقض دارد. وزیر راه و شهرسازی هم در مجلس و هم در کمیسیون عمران اعلام کرد که مسکن مهر را با تعهدات قبلی به اتمام می‌رساند.

وی با اشاره به طرح نود و چند سئوال از وزیر راه و شهرسازی، خاطرنشان کرد: بخش عمده این سوالات مربوط به مسکن مهر بود و فقط به این شرط آخوندی این سئوالات را پشت سر گذاشت که قول داد که مسکن مهر را با تعهدات قبلی به پایان می‌رساند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این‌که از طریق کمیسیون در رابطه با اظهارات اخیر به وزیر راه و شهرسازی نامه می‌زنیم، بیان کرد: این اظهارات با سخنان روز رای‌گیری مجلس تناقض دارد و کمیسیون عمران مجلس موضعگیری خواهد کرد.

خسروی خاطرنشان کرد: تا الان به دنبال این بودیم که برای دوستان مشکلاتی ایجاد نکنیم تا بتوانند وظایف خود را انجام دهند، با توجه به این‌که وزرای مختلفی در دور استیضاح بودند این بحث را داشتیم که وزرا به کارهایشان برسند.

وی ادامه داد: تا زمانی از وزرا حمایت می‌شود که آنها به قول و قرار خود پایبند باشند و وزیر راه و شهرسازی قول تکمیل و اتمام پروژه‌های مسکن مهر را با تعهدات قبلی داده است.

 انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه