والیبال شهرداری تبریز در سومین گام به مصاف ارتعاشات می‌رود

والیبال شهرداری تبریز در سومین گام به مصاف ارتعاشات می‌رود

خبرگزاری تسنیم: تیم شهرداری تبریز در سومین دیدار خود در لیگ برتر والیبال مقابل تیم ارتعاشات صنعتی قرار می‌گیرد تا بتواند در دیدار خارج از خانه دومین پیروزی خود را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، هفته سوم سوپر لیگ والیبال باشگاه‌های کشور، جام زنده‌یاد حسین معدنی چهارشنبه 28 آبان برگزار می‌شود که تیم والیبال شهرداری تبریز میهمان تیم ارتعاشات صنعتی خواهد بود.

شاگردان عادل بناکار که پس از برد شیرین خارج از خانه در اولین بازی هفته گذشته در دومین دیدار خود میزبان میزان مشهد بودند، نتوانستند باوجود حمایت هواداران خود این تیم را شکست دهند و با متحمل شدن باخت 3 بر 1 سه امتیازی باقی‌مانده و به رده سوم جدول سقوط کرد.

حال شهرداری تلاش می‌کند با برد در این دیدار علاوه بر بهتر کردن شرایط روحی خود بر امتیازات خود نیز بیفزاید تا بتواند بدون اماواگر خود را برای صعود به مرحله پلی‌آف آماده کند.

اما در آن‌سوی میدان ارتعاشات صنعتی قرار دارد که در هفته اول استراحت کرده و در هفته دوم 3 بر 1 مغلوب جواهری گنبد شده است و حال با یک بازی، یک باخت و بدون امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و تلاش می‌کند با برد مقابل میهمان تبریزی خود سروسامانی به وضعیتش در جدول رده‌بندی بدهد.

حال باید دید عادل بناکار چه اندیشه‌ای برای گرفتن دومین برد خود آن‌هم در خانه ارتعاشات صنعتی دارد. وی بهتر از هرکسی می‌داند که برد در این دیدار چقدر می‌تواند به تیمش که در بازار نقل و انتقالات هم بازیکن نامی جذب نکرده است، انگیزه بدهد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon