۹۰ درصد قرارهای فروش خودروسازان اصلاح شد

90 درصد قرارهای فروش خودروسازان اصلاح شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای رقابت با اعلام اینکه ۹۰ درصد قرارهای فروش خودروسازان اصلاح شد، گفت: قرار شده تا متن قراردادها نیز در سایت خودروسازان درج شود تا مردم ضمن مطالعه دقیق قراردادها اقدام به خرید خودرو کنند.

رضا شیوا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم از اصلاح 90 درصد از قراردادهای فروش خودروسازان داخلی و وارداتی خبرداد و اظهارداشت:  شورای رقابت پس از تعیین دستور العمل قیمت گذاری خودرو به اصلاح قراردادهای فروش، پیش فروش و سرمایه گذاری خودروسازان داخلی پرداخت که در حال حاضر در مرحله نهایی قرار دارد.

 وی با اشاره به اینکه در اصلاح قراردادهای فروش منافع مشتریان و شرکت های خودروساز در نظر گرفته شده است، افزود: اگر مشتریان در انعقاد قراردادهای فروش خود با شرکت های خودروساز هر گونه تخلف دیگری را مشاهده کردند آن را به شورای رقابت اعلام نمایند.

 رئیس شورای رقابت اضافه کرد: قرار شده تا متن قراردادها نیز در سایت خودروسازان درج شود تا مردم ضمن مطالعه دقیق قراردادها اقدام به خرید خودرو کنند.

 شیوا با بیان اینکه در روند اصلاح قراردادهای فروش خودروسازان تمام ماده های غیر منصفانه و یک طرفه خودروسازان وارداتی و داخلی حذف شده است، گفت: با اجرای این امر حجم زیادی از نارضایتی مشتریان در ناعادلانه بودن قراردادهای خودروسازان با آنها برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه