آزادسازی ۶۲ هکتار اراضی دولتی در شهر کرمان


آزادسازی 62 هکتار اراضی دولتی در شهر کرمان

خبرگزاری تسنیم: صبح امروز، ۶۲ هکتار از اراضی دولتی و مستثنیات در محدوده‌ی مومن‌آباد، رضاآباد و قائم‌آباد شهر کرمان رفع تصرف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، صبح امروز، 62 هکتار از اراضی دولتی و مستثنیات در محدوده‌ی مومن‌آباد، رضاآباد و قائم‌آباد شهر کرمان رفع تصرف شد.

محمدعلی توحیدی در حاشیه‌ی آزادسازی این اراضی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم اظهار کرد: به تمام کسانی که چشم طمع به اراضی دولتی دارند، اخطار می‌دهیم و اعلام می‌کنیم که قانون با  قاطعیت با متصرفان اراضی بیت‌المال برخورد می‌کند.

محمدعلی توحیدی با بیان این‌که از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 460 هکتار از اراضی دولتی و مستثنیات در حاشیه‌ شهر کرمان که تغییر کاربری داده شده بود، از دست متصرفان آزاد شد، بیان کرد: در حاشیه‌ شهر کرمان، 31 نقطه از مکان‌ها یا آبادی‌هایی که در معرض تهاجم زمین‌خواری بود، شناسایی شده است.

وی با بیان این‌که وسعت اراضی شناسایی‌شده در مجموع  یک هزار و 537 هکتار است، گفت: ‌حدود 460 هکتار آن اراضی دولتی و مابقی اراضی کشاورزی هستند.

وی بیان کرد: این اراضی، قطعه‌بندی و تبدیل به 10 هزار قطعه شده است که پس از بازپس‌گیری، تسطیح می‌شوند و به حالت قبل برمی‌گردند.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon