تدوین ۱۵۰ راهکار برای گسترش حجب و حیا در کشور


تدوین 150 راهکار برای گسترش حجب و حیا در کشور

خبرگزاری تسنیم: رییس کارگروه زن و خانواده بسیج استان کرمان گفت: ۱۵۰ راهکار برای گسترش حجب و حیا و عفت، توسط کارگروه زن و خانواده استان تدوین و به سپاه ثارالله ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مریم‌السادات طباطبایی ظهر امروز در مجمع بسیج استان کرمان با بیان این‌که خانواده، محل سکونت و محل انس اعضای خانواده است، اظهار کرد: کانون خانواده در اسلام بسیار اهمیت دارد و اگر خانواده اصلاح شود، نسل امروز و نسل آینده بهره‌ می‌برند.

وی با اشاره به هجمه‌های سنگین علیه خانواده توسط شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: بسیج جامعه زنان از کلام مقام معظم رهبری بهره گرفت و خانواده‌ی بسیج تشکیل شد.

رییس کارگروه زن و خانواده بسیج استان کرمان گفت:  150 راهکار برای گسترش حجب و حیا و عفت، توسط کارگروه زن و خانواده استان تدوین و به سپاه ثارالله ارسال شده است.

طباطبایی، از عضویت 30 نفر از صاحب‌نظران و کارشناسان حوز‌ه‌ی خانواده در کارگروه زن و خانواده بسیج استان کرمان خبر داد و افزود: زمان شعار گذشته است و باید در حیطه‌ی عمل وارد شویم.

وی خاطرنشان کرد: حجب و عفاف، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی و افزایش جمعیت از جمله موضوعاتی است که در دستور کار کارگروه زن و خانواده و بسیج استان قرار دارد.

انتهای پیام/ ی

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon