سیاسی: استقلال را شکست می‌دهیم و ۳ بازیکن برجسته خارجی هم جذب می‌کنیم

سیاسی: استقلال را شکست می‌دهیم و 3 بازیکن برجسته خارجی هم جذب می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان خارجی مد نظر ما در باشگاه‌های خوب خارجی در حال بازی هستند و در زمان مناسب برای جذب آنها اقدام خواهیم کرد.

حمیدرضا سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، به سؤالات مختلف درباره باشگاه پرسپولیس در آستانه دیدار روز 2 آذر با استقلال پاسخ داد.

تسنیم: گفته می‌شود پاداش ویژه‌ای برای بازیکنان تیمتان در نظر گرفته‌اید.

ما به دنبال این هستیم که دغدغه‌های مالی بازیکنان و مشکلاتی که آنها در قراردادشان با مدیریت قبلی وجود داشت را برطرف کنیم. برای پیروزی‌های تیم پاداش در نظر خواهیم گرفت.

تسنیم: پاداش شکست استقلال چقدر خواهد بود؟

ما به خاطر برد تیممان پاداش می‌دهیم، نه شکست استقلال. ما اصلا به شکست در دربی فکر نمی‌کنیم و اطمینان داریم در این مسابقه به پیروزی می‌رسیم.

تسنیم: گفته می‌شود شما فقط همین بازی را به درخشان مهلت داده‌اید؟

نه این ‌طور نیست. سرمربی تیم مورد حمایت من است و عملکردش تا اینجای کار و با توجه به داشته‌های تیم مورد رضایت ما بوده است.

تسنیم: صحبت از جدایی چند بازیکن پرسپولیس در نیم‌فصل به گوش می‌رسد؟

تمرکز ما در حال حاضر روی دربی است و به آرامش بیش از هر چیز دیگری نیاز داریم. در نیم فصل با توجه به نیازهای تیم اقدام به جذب بازیکن خواهیم کرد و تعدادی هم با نظر کادرفنی از جمع ما جدا خواهند شد.

تسنیم: به هر بازیکنی که قصد جدایی داشته باشد رضایت نامه خواهید داد؟

قبل از هر چیز منافع باشگاه را در نظر می‌گیریم و هیچ بازیکنی را هم به زور نگه نخواهیم داشت.

تسنیم: سوشا مکانی اخیرا مدعی شده بود در نیم فصل از بین او و نیلسون یکی باید جدا شود. به او یا نیلسون رضایت نامه خواهید داد؟

تمام باشگاه‌های بزرگ دنیا دو دروازه‌بان بزرگ در لیست تیمشان دارند و ما هم چون قرار است در 3 جبهه بجنگیم قطعا باید دروازه‌بان‌های خود را حفظ کنیم. بازیکنی را هم به زور نگه نخواهیم داشت و هر بازیکنی قصد جدایی داشته باشد رسما به باشگاه اعلام کند و ما با در نظر گرفتن منافع باشگاه تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

تسنیم: ظاهرا با دو بازیکن برزیلی به توافق رسیده‌اید؟

دو بازیکن برزیلی بسیار برجسته به کادرفنی معرفی شده‌اند و پس از تماشای فیلم بازی‌های آنها رضایت خود را برای جذب این نفرات اعلام کردند. گزینه‌های خارجی زیادی روی میز ما هستند که پس از بررسی 3 نفر را جذب خواهیم کرد.

تسنیم: بازیکن خارجی هم از تیمتان کنار خواهید گذاشت؟

نه ما دو بازیکن خارجی داریم و 3 نفر دیگر را هم به خدمت می‌گیریم. در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا می‌توانیم از 6 بازیکن خارجی که یکی از آنها باید غیر آسیایی باشد استفاده کنیم.

‌تسنیم: دنبال بازیکن خارجی آزاد هستید؟

نفراتی که دنبال آنها هستیم بسیار برجسته هستند و در حال حاضر هم در باشگاه‌های خوب خارجی بازی می‌کنند. در این زمینه با تدابیر لازم عمل خواهیم کرد و بازیکنانی جذب می‌کنیم که به کار ما بیایند.

تسنیم: برای جذب بازیکن داخلی چه برنامه‌ای دارید؟

در این زمینه کادر فنی باید پاسخگو باشد. در حقیقت آنها باید تصمیم بگیرند چه بازیکنانی به کارشان می آیند. تا الان کادرفنی از ما خواهان جذب مهدی جعفرپور و رضاخالقی‌فر شده‌اند و ما هم با این دو بازیکن به توافق رسیدیم. البته خالقی‌فر در نیم فصل دوم در خدمت پرسپولیس خواهد بود.

تسنیم: در ازای خالقی‌فر چه بازیکنی را به راه‌آهن می‌دهید؟

استیلی هر بازیکنی را بخواهد به درخشان می‌گوید و اگر او رضایت دهد ما هم مخالفتی نخواهیم داشت. اگر هم استیلی بازیکن نخواهد پول رضایت‌نامه خالقی‌فر را خواهیم داد.

تسنیم: هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید بابت ساختمان‌های خود که مالکیت آن در اختیار فدراسیون فوتبال است به این فدراسیون اجاره پرداخت کنند. نظر شما چیست؟

من وارد این ماجرا نمی‌شوم و اگر سؤالی در این ارتباط دارید از سرپرست باشگاه بپرسید.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon