کنگره بزرگداشت آیت‌الله آصفی در قم برگزار می‌شود


کنگره بزرگداشت آیت‌الله آصفی در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: کنگره بزرگداشت آیت‌الله آصفی ۲۹ آبان ماه در سالن قدس مدرسه علمیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام سعید روستاآزاد پیش از ظهر امروز در نشست خبری بررسی آثار، اندیشه و شخصیت آیت الله آصفی که در سالن همایش‌های سازمان تبلیغات اسلامی برگزارشد، با اشاره به برگزاری کنگره اندیشه‌ها و آثار آیت الله آصفی اظهار کرد: به همت معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات به مدت 8 ماه برای برگزاری این کنگره تلاش کردیم.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به عنوان کنگره آیت الله آصفی افزود: عنوان کنگره آیت الله آصفی زهد و جهاد و اجتهاد است، آیت الله آصفی اسطوره زهد است و سرآمد عرصه تقوا و دنیا گریزی است.

روستا آزاد با اشاره به سابقه آیت الله آصفی در عرصه اجتهاد بیان کرد: سابقه ایشان در اجتهاد بیش از 40 سال است اما هیچ‌گاه وارد عرصه مرجعیت و رساله نشد و سعی دارد در عرصه‌های مختلف فعال و پویا باشد.

وی عنوان کرد: دبیر برگزاری کنگره بررسی آثار و اندیشه و شخصیت آیت الله آصفی شورای مجمع جهانی اهل بیت (ع) و معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری هستند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به کنگره‌هایی که توسط دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود تصریح کرد: این برای نخستین بار است که دفتر تبلیغات اسلامی اقدام به برگزاری کنگره در زمان حیات یک شخصیت می‌کند.

روستا آزاد با اشاره به زمان برگزاری کنگره آیت الله آصفی اظهار کرد: قرار است تا این کنگره 29 آبان ماه در سالن قدس مدرسه علمیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود که سخنران آن رئیس دفتر مقام معظم رهبری حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی است.

وی گفت: در این کنگره همچنین پیام آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله سبحانی قرائت می‌شود و برخی از شخصیت‌های حوزه و اساتید حوزه علمیه قم و آیت الله آصفی هم ازدیگر سخنرانان این مراسم هستند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌هایی که قرار است تا در کنگره آیت الله آصفی انجام شود رونمایی از 31 جلد آثار آیت الله آصفی است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon