مددجویان پارس آباد ۹ میلیارد ریال مستمری دریافت کردند

مددجویان پارس آباد 9 میلیارد ریال مستمری دریافت کردند

خبرگزاری تسنیم: مدیر کمیته‌ امداد شهرستان پارس آباد گفت: مددجویان شهرستان پارس آباد امسال بیش از ۹ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال مستمری از کمیته امداد دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ارشد سعادتی صبح امروز در جلسه بررسی پرداختی‌های حمایتی به مددجویان پارس آبادی اظهار کرد: 9 میلیارد و 310 میلیون ریال در قالب مستمری به حساب 2 هزار و 453 خانوار تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان واریز شده است.

وی با بیان اینکه 1 هزار و 996 خانوار نیازمند با شرایط عادی تحت حمایت کمیته‌ امداد شهرستان پارس آباد قرار دارند، گفت: 457 خانواده‌ محروم نیز در قالب طرح شهید رجایی از مستمری و دیگر خدمات این نهاد بهره مند هستند.

سعادتی با تشریح اینکه مستمری به صورت ماهیانه و کاملا بلاعوض به حساب خانواده های تحت حمایت واریز می شود تا بخشی از نیازهای اساسی آنان را رفع کند، بیان کرد: این امر به منظور بهبود در وضعیت معیشتی خانوارهای تحت حمایت پرداخت می شود تا نیازهای ضروری آنان به حداقل برسد.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان پارس آباد تصریح کرد: با ارائه‌ خدمات مختلف در زمینه های فکری و فرهنگی، معیشتی، درمانی، تحصیلی و مسکن به مددجویان تحت پوشش درصدد هستیم تا آنان را توانمند کرده و به مرز خودکفایی نزدیک کنیم.

وی از ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان و دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد خبر داد و گفت: هدایت ‏تحصیلی برای ورود به دانشگاه، خدمات مشاوره ای، توزیع پوشاک و لوازم التحریر و سیر اقلام آموزشی نیز از مهمترین فعالیت های واحد فرهنگی و آموزش این نهاد مقدس است که سالانه به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه در طول سال کلاس‌های آموزشی مختلف برای سرپرستان خانوار و به ویژه زنان سرپرست خانوار برگزار می‌شود، افزود:‌ما با برگزاری این دوره های آموزشی در صدد افزایش آگاهی سرپرستان خانوار از مهارت های مختلف هستیم تا زمینه توانمندی آنها فراهم آید.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon