تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان نمین برگزار می شود

تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان نمین برگزار می شود

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه شهرستان نمین گفت: همزمان با هفته گرامیداشت بسیج تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان نمین برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسین ایرانی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی هفته بسیج شهرستان نمین اظهار کرد: 42 مورد برنامه مختلف فرهنگی، ورزشی، سیاسی و اجتماعی برای برگزاری در هفته بسیج در این شهرستان پیش بینی شده است.

وی با تشریح برنامه های تدارک دیده شده برای این هفته افزود: در هفته بسیج اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان برگزار شده و علاوه بر آن 4 مورد یادواره شهدای شهری و روستایی شهرستان نمین نیز برگزار شده و با خانواده های معظم شهدا نیز دیدار انجام می شود.

فرمانده سپاه شهرستان نمین از برگزاری نشست های بصیرتی و سیاسی بسیج با اقشار مختلف را از دیگر برنامههای هفته بسیج در شهرستان نمین برشمرد و گفت: با برگزاری این نشست ها درصدد آگاهی بخشی از فعالیت ها و اقدامات بسیج در برهه های مختلف انقلاب اسلامی به مردم هستیم.

معاون فرماندار شهرستان نمین نیز در این جلسه فروتنی و تواضع، تقوا و ایمان را از مهمترین شاخصه های بسیج برشمرد و بیان کرد: همه بسیجیان باید تلاش کنند تا خود را به این ویژگی های وخصویت های اخلاقی آراسته کنند.

یونس خانی با بیان اینکه مهم ترین خلاء جامعه امروز ما نبود علم و آگاهی نیست بلکه جامعه از فقر تقوا رنج می برد، تصریح کرد: اصلی ترین تکلیف بسیج در جامعه فعلی و دنیای امروز حفظ و ترویج تقوا و توسعه فهم دینی و بصیرتی در بین مردم است.

وی افزود: مسئولان ادارات در هر پست و سمتی که باشند باید از ایجاد تفرقه و جدایی در بین مردم و ادارات جلوگیری کرده و به فکر هم افزایی برای جلب رضایتمندی آحاد مردم باشند.

معاون فرماندار شهرستان نمین همه مسئولان ادارات منطقه را به مشارکت گسترده در برگزاری هرچه بهتر برنامه های هفته بسیج فراخواند و گفت: همه مسئولان باید تلاش کنند تا برنامه های هفته بسیج به نحو احسن و با شور و حال خاص برگزار شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon