«برداشتن‌ تحریم‌ها» شرط ایران برای طرف مقابل‌

«برداشتن‌ تحریم‌ها» شرط ایران برای طرف مقابل‌

خبرگزاری تسنیم: نماینده ‌مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین مسئله در مذاکرات هسته‌ای نتیجه بخش بودن آن است به طوری که در پایان مذاکرات حق هسته‎ای ایران به رسمیت شناخته ‌و همه تحریم‎های ظالمانه برداشته شود.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با 1+5 اظهار کرد: اینکه مذاکرات طبق خواسته و نظر مقام معظم رهبری به نتیجه برسد، خواسته جریان اصولگرایی است؛ اینکه مذاکرات با یک نتیجه قابل قبول به توافقی سودمندانه ختم شود به نفع کشور است، هیچ جریان و شخصی با اینکه مذاکرات به سرانجامی خوش برسد، مخالف نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: دغدغه اصلی جریان اصولگرایی این است که مذاکرات به نتیجه برسد.

آصفری با اشاره به مهمترین مسئله در مذاکرات هسته‎ای گفت: مهمترین مسئله در مذاکرات هسته‌ای نتیجه بخش بودن آن است به طوری که در پایان مذاکرات حق هسته‎ای ایران به رسمیت شناخته ‌و همه تحریم‎های ظالمانه برداشته شود.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرط ما برای طرف مقابل این است که مذاکرات عزت‌مندانه به نتیجه برسد و عزت و اقتدار ملت ایران در مذاکرات و توافق آن حفظ شود.

آصفری با اشاره به نتیجه احتمالی مذاکرات گفت: همان‌گونه که امام خامنه‎ای بارها بر حمایت از اعضای تیم مذاکره کننده تاکید کرده‌اند حمایت و پشتیبانی می‌کنیم، با زیاده‌خواهی غرب ما زیاد امیدوار نیستیم که مذاکرات به نتیجه برسد و مذاکرات برای ما زمانی قابل قبول است که تحریم‌ها برداشته و حق هسته‌ای ایران به نتیجه برسد.

انتهای پیام/ آ

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon