تلاش برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام مسکن مهر مددجویی

تلاش برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام مسکن مهر مددجویی

خبرگزاری تسنیم: سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال مشکل مددجویانی را که با افزایش قیمت‌ها در طرح‌ مسکن مهر مددجویی با مشکل مواجه شدند، برطرف کنیم.

حسین انواری در گفت‌‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به سؤالی در خصوص تعداد تعهدات کمیته امداد در سال 93 در بخش تامین مسکن و اینکه تا به حال چه تعداد از آنها تحویل مددجویان شده است، اظهار داشت: ما اقداماتی در مورد مسکن مهر و بازسازی منازل روستایی انجام دادیم که نیمه‌تمام مانده است.

وی ادامه داد: امسال برنامه‌ریزی کردیم در درجه نخست تکلیف افردای را که در مسکن مهر ثبت‌نام کرده بودند و با افزایش قیمت مسکن مهر دچار مشکل شدند، مشخص کنیم و در درجه بعد منازل نیمه تمام روستایی را به سرانجام برسانیم.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین گفت: ما در بودجه‌ای که برای این نهاد در نظر گرفته شده است باید سالانه 30 هزار واحد مسکونی را تحویل مددجویان دهیم. 

وی همچنین در خصوص بودجه مورد نیاز برای سال آینده این نهاد، خاطرنشان کرد: بودجه سال 93 کمیته امداد 3 هزار میلیارد تومان بود که تاکنون 80 درصد آن اختصاص یافته است، اما به لحاظ افزایش قیمت کالاها و خدمات، با بودجه فعلی کیفیت اقدامات پایین می‌آید و ما در نظر داریم بودجه پیشنهادی سال 94 را دو برابر بودجه سال 93 پیشنهاد دهیم.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon