پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در آذربایجان‌غربی به ۸۵ درصد رسید

پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در آذربایجان‌غربی به 85 درصد رسید

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت آذربایجان‌غربی به ۸۵ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، خلیل محبت‌خواه عصر دیروز در جلسه شورای مسکن مهر آذربایجان‌غربی اظهار کرد: هم‌اکنون بیش از 85 درصد از کار پروژه مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت استان به اتمام رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه هم اکنون پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در ارومیه در حدود 81 درصد است افزود: برای مثال هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی پروژه مسکن مهر در اشنویه حدود 96 درصد، بوکان 95، پیرانشهر 94، سلماس بیش از 79 و نیز سردشت بیش از 66 درصد است.

محبت‌خواه تصریح کرد: در حال حاضر هزار و 480 واحد پروژه مسکن مهر در حال انجام است و در این باره پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت استان به 86 درصد رسیده است.

وی با اشاره به عملیات اجرایی احداث کانال مسکن مهر شهرک ایثار در ارومیه بیان کرد: هم اکنون احداث کانال مسکن مهر در شهرک ایثار ارومیه از 70 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و 30 درصد باقی مانده در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به تخصیص بودجه مسکن مهر به شهرک‌های ارومیه و شهرستان گفت: در مصوبه‌های گذشته 800 میلیون تومان به گلشهر ارومیه، 500 میلیون به شهرک طرزلو، 170 میلیون به شهرک ایثار، 350 میلیون تومان به امام کندی خوی، 96 میلیون تومان به تکاب و 750 میلیون به شهرداری مهاباد اختصاص یافت.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon