دیواره‌های گود حقانی تثبیت شد

دیواره‌های گود حقانی تثبیت شد

خبرگزاری تسنیم:رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران با اشاره به این‌که ورود به گودبرداری‌ بیش از ۶ متر جزو وظایف این سازمان است،گفت:دراین راستا مکاتباتی با ناظر،سازنده و مالک گودحقانی برای اجرای سازه نگهبان و تثبیت دیواره‌ها با دقت بیشتری انجام شد.

سعید غفرانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: با توجه به این‌که عمق گود از 6 متر بیشتر است جزو گودهای پرخطر محسوب می‌شود، البته "پرخطر" به این معنا نیست که  کار متوقف شود و ادامه نیابد.

وی ادامه داد: در واقع باید نکات فنی سازه نگهبان و جداره‌ها بیشتر رعایت شود، یعنی دقت در اجرای سازه نگهبان و تثبیت دیواره‌ها باید با نکات فنی و مهندسی بیشتری انجام شود.

وی تصریح کرد: از این منظر سازمان نظام مهندسی ساختمان مانند همه گودهای با عمق بیش از 6 متر ورود پیدا کرده و به ناظر، سازنده و مالک تذکر می‌دهیم که حواسشان باشد که این گود، گود پرخطر است و باید در اجرای سازه نگهبان و تثبیت دیواره‌ها کوتاهی نشود.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان تهران خاطرنشان کرد: در این رابطه جلسه برگزار شده و بازدید حضوری نیز از پروژه داشته‌ام. در آنجا به دوستان گفتیم که در گودبرداری دقت کنند.

غفرانی تاکید کرد: به ناظر تکلیف شده تغییرات دیواره‌ها به صورت هفتگی ثبت و گزارش شود و ناظر هم موظف شده بر اساس دستورالعمل این موضوع را کنترل کند.

وی تصریح کرد:‌دیواره‌های گود حقانی نیلنیگ و تثبیت شده و فقط باید احداث دیواره‌های حائل بیرونی نیز تثبیت شود.

انتهای پیام/

دهۀ «رکود، عبرت، تجربه»
پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
رایتل
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon
بانک ایران زمین