کرمانی‌مقدم: هر بازیکنی ممکن است به استقلال برود جز صادقیان

کرمانی‌مقدم: هر بازیکنی ممکن است به استقلال برود جز صادقیان

خبرگزاری تسنیم: مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که هافبک طراح این تیم هیچ‌ وقت به استقلال نمی‌رود.

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد دربی 79 پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: آن قدر رسانه‌ها روی مساوی‌های بدون گل مانور داده‌اند که فکر نمی‌کنم این بازی صفر بر صفر تمام شود. به هر حال مربیان 2 تیم دوست ندارند بازنده باشند و به خاطر همین دربی صفر بر صفر می‌شود.

وی ادامه داد: واقعاً دوست دارم این بار دربی برنده داشته باشد. من پرسپولیسی هستم اما اگر تیم محبوبم بازی خوب و هجومی ارائه بدهد و شکست بخورد، ناراحت نمی‌شوم.

مهاجم پیشین پرسپولیس در خصوص اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند با توجه به پرمهره بودن استقلال این تیم می‌تواند به راحتی پرسپولیس را شکست دهد، خاطر نشان کرد: روی کاغذ استقلال نسبت به پرسپولیس تیم بهتری است اما این دلیل نمی‌شود که پرسپولیس به راحتی شکست بخورد. همیشه شرایط این بازی با دیگر مسابقات لیگ فرق می‌کند.

کرمانی‌مقدم تصریح کرد: برخی از بازیکنانی که اولین دربی‌شان را تجربه می‌کنند وقتی وارد زمین می‌شوند «کپ» می‌کنند، پرسپولیس نسبت به استقلال بازیکنان دربی‌باز کمتری دارد اما کادر فنی باید روی مسائل روحی و روانی کار کنند تا تیم توان حضور در دربی را داشته باشد.

وی در واکنش به اینکه شنیده می‌شود احتمالاً یکی‌، دو بازیکن پرسپولیس در نیم‌فصل به استقلال می‌روند، عنوان کرد: نمی‌دانم چه بگویم، فقط می‌دانم هر بازیکنی ممکن است به استقلال برود جز پیام صادقیان، البته این‌ها شایعات قبل از دربی است. در مجموع در فوتبال حرفه‌ای این جابه‌جایی‌ها رخ می‌دهد اما در ایران جرم است! من معتقدم هستم به خاطر جوی که در فوتبال ایران وجود دارد بازیکنانی که به این صورت جابه‌جا می‌شوند فوتبال‌شان تمام می‌شود و از چشم مردم می‌افتند. این طور جابه‌جایی‌ها در فوتبال ایران اشتباه بزرگی است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon