مدیران شهری برای گسترش دانسفهان از ظرفیت‌های علمی استفاده کنند


مدیران شهری برای گسترش دانسفهان از ظرفیت‌های علمی استفاده کنند

خبرگزاری تسنیم: استاندار قزوین با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان در گسترش فعالیت‌های علمی شهر گفت: با همکاری و تعامل دستگاه‌ها و انجام پروژه‌های زودبازده می‌توان رشد و پیشرفت در شهرها را ضمانت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، مرتضی روزبه صبح امروز در نشست با اعضای شورای شهر دانسفهان، اظهار کرد: تفکر توسعه‌ای و برنامه‌ای مدیران، سبب تبدیل دانسفهان به منطقه نمونه خواهد شد، ما باید به دنبال تکمیل حلقه مفقوده توسعه شهر دانسفهان باشیم.

وی افزود: اگر بخواهیم این شهر را به عنوان مدل توسعه منطقه‌ای و یک منطقه نمونه معرفی کنیم چه مواردی را بایستی در نظر بگیریم.

روزبه بیان کرد: در حال حاضر این شهر وضعیت بسیار مناسبی در حوزه های صنعتی، کشاورزی، خدماتی، تولیدی دارا می باشد وتفکرو نگاه عمیق توسعه ا ی، توسعه ی منطقه را به دنبال خواهد داشت.

استاندار با بیان اینکه، مدل‌های توسعه در شهرهای کوچک زودبازده‌تر است، تصریح کرد: ما به این امر و توجه به مناطق کوچک تری مانند روستا، بخش دنیا نیز رسیده است، تفکر توسعه‌ای به معنی ارتباط معنی دار و همراهی بخش‌های مختلف مناطق است که مانند یک سیستم تحت یک فرماندهی و هماهنگ کار می‌کنند و فعالیت آن‌ها براساس تکمیل عملکرد سیستم می‌باشد.

وی بر عملکرد مدیران براساس اسناد توسعه مناطق تاکید کرد و افزود: دانسفهان باید یک منطقه بهترین در حوزه شهرسازی باشد و سطح کیفیت زندگی در این شهر واقعاً باید بالا باشد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات علمی، آموزشی و فرهنگی با حضور نخبگان مناطق می‌تواند زمینه توسعه را فراهم سازد.

روزبه افزود: باید با فرهنگ سازی تغییر نگرشی ایجاد کنیم تا شهر توسط شهروندان مناسب سازی و لازمه این امر تغییر نگرش در مدیران مناطق است.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon