تحت هیچ فشاری برای تزریق نقدینگی نیستم و مشکلی هم با آخوندی ندارم

تحت هیچ فشاری برای تزریق نقدینگی نیستم و مشکلی هم با آخوندی ندارم

خبرگزاری تسنیم: رئیس کل بانک مرکزی با تأکید بر اینکه هیچ فشاری در دولت و بین وزرای اقتصادی کابینه برای تزریق نقدینگی به این بانک وارد نمی‌شود، گفت: با آقای آخوندی هیچ مشکلی نداریم.

ولی‌الله سیف در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، درباره شایعات مربوط به اختلاف نظر وی با عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حوزه تأمین مالی منابع مسکن مهر، اظهار داشت: ما الحمدلله تفاهم کامل در دولت داریم.

وی افزود: چون نمی‌توانیم نسبت به اهداف اصلی مشترک اقتصادی بی‌تفاوت باشیم، همه اعضای اقتصادی دولت به‌خصوص آقای آخوندی هم به این اهداف پایبند هستند.

این عضو کابینه دولت یازدهم همچنین گفت: همیشه جلساتی را برای کارشناسی و پیداکردن راهکارهایی برای حل بهتر مسائل داریم که به‌محض پیدا کردن یک راه مناسب برای اجرای آن اقدام می‌کنیم.

رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به "هیچ فشاری برای تزریق نقدینگی به این بانک وارد نیست؟" گفت: نه، هیچ فشاری دراین‌باره به بانک مرکزی وجود ندارد.

وی در واکنش به اظهارات مصباحی مقدم مبنی بر "به سیف توصیه کرده‌ایم زیر بار فشار تزریق نقدینگی نرود" افزود: ایشان بر مبنای توصیه‌های خودشان، توصیه‌ای به بنده کرده‌اند، ولی ما همچین مشکلی نداریم و با تفاهم کامل سیاست‌های اقتصادی کشور را اجرایی می‌کنیم.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه