فراز و نشیب‌های زندگی آزاده خوزستانی به روایت «از آسمان»

فراز و نشیب‌های زندگی آزاده خوزستانی به روایت «از آسمان»

خبرگزاری تسنیم: جانباز آزاده خوزستانی که این روزها به سبب بیماری، شرایط بحرانی و سختی را در یکی از بیمارستان‌های شهر اهواز سپری می‌کند دست‌مایه تولید برنامۀ این هفتۀ «از آسمان» است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جانباز آزاده خوزستانی که این روزها به سبب بیماری، شرایط بحرانی و سختی را در یکی از بیمارستان‌های شهر اهواز سپری می‌کند دست‌مایه تولید برنامۀ این هفتۀ «از آسمان» است.

خورشیدی‌فرد تهیه کننده و کارگردان این برنامه تلویزیونی گفت: با توجه به شرایط جسمی اصغر محمدیان آزاده و جانباز خوزستانی به سراغ این ایثارگر عزیز رفتیم تا ضمن طلب شفا برای ایشان یادی از ده سال اسارتش نیز کرده باشیم.

وی با اشاره به اینکه محمدیان اهل روستای مربچه از توابع شهرستان رامهرمز است ادامه داد: پس از عیادت در بیمارستان به منظور آشنایی بیشتر با سیرۀ رفتاری و اخلاقی محمدیان و بررسی خدمات ارزشمندش رهسپار روستای مربچه شدیم.

خورشیدی فرد به تشریح سختی‌های غیر قابل درک آزادگی پرداخت و اضافه کرد: 10 سال از زندگی اصغر محمدیان در اسارتگاه‌های عراق گذشته است و همین امر سبب شد تا با جمعی از آزاده ‌هایی که در آن سال های مصیبت بار همراه وی بوده اند نیز هم صحبت شویم.

این برنامه ساز تلویزیون در پایان ضمن طلب شفا برای اصغر محمدیان خاطرنشان ساخت که در تولید این برنامه جعفر اکبری (تصویربردار)، بابک مهدی‌زاده (تدوین)، نادر گهرسودی(گوینده)، مرتضی اعطاسی(دستیار تصویر)، عباس خورشیدی فرد(روابط عمومی) و حمید بناء(نویسنـده) شرکت داشته اند.

برنامۀ تلویزیونی «از آسمان» جمعه 30 آبان ساعت 20:10 از شبکۀ دو سیما به روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران