فضای پلیسی در آستانه انتخابات فرمایشی پارلمانی بحرین

فضای پلیسی در آستانه انتخابات فرمایشی پارلمانی بحرین

خبرگزاری تسنیم: مدیر کل اداره پلیس استان المحرق در بحرین تاکید کرد که با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات پارلمانی و شهرداری‌ها،گشتی‌های امنیتی در روزهای آینده در سراسر این استان افزایش خواهد یافت.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری صوت المنامه، زهیر راشد العبسی مدیر کل اداره پلیس المحرق تاکید کرد که با توجه به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات پارلمانی و شهرداری که قرار است شنبه آینده برگزار شود، گشتی‌های امنیتی در روزهای آینده در سراسر این استان افزایش خواهد یافت.

به گفته وی، تعداد گشتی‌های امنیتی از 30گشتی در شرایط عادی به 50 گشتی در شبانه روز افزایش خواهد یافت که شامل گشتی‌های نظامی و غیر نظامی است و  ماموریت اصلی آنان نیز حفاظت از تاسیسات مهم، بانک‌ها، دفاتر صرافی و ستاد نامزدها و نیز حوزه‌های انتخاباتی است.

العبسی افزود: بر اساس برنامه امنیتی قرار است نیروهای امنیتی در نقاط تعیین شده مستقر شده و ایست‌های کنترل و بازرسی افزایش یاید، به اضافه اینکه بهترین افسران و روسای اداره‌های امنیتی در این عملیات همکاری خواهند داشت و در این خصوص  تمام نهادهای امنیتی وابسته به وزارت کشور نیز با یکدیگر همکاری می‌کنند.

زهیر العبسی تاکید کرد که عملیات گشت زنی به طور 24 ساعته در سراسر استان المحرق به اجرادر می‌آید تا موادی که ممکن است «عوامل هرج و مرج»از آن استفاده کنند، کشف و ضبط شود.

وی افزود: گشتی‌های پلیس نیز رفت و آمد در مدارس، بازارها، پارک‌ها و محله‌های مسکنونی را کنترل می‌کنند تا از برقراری امنیت در این اماکن مطمئن شوند و در این خصوص به مالکان منازل مسکونی و مغازه‌ها توصیه‌های لازم را ارائه می‌دهند.

قرار است روز شنبه هفته آینده انتخابات پارلمانی و شهرداری‌ها بحرین برگزار شود که با تحریم گسترده معارضان این کشور روبرو شده است.

مخالفان در نظر دارند همه‌پرسی حق تعیین سرنوشت را همزمان با برگزاری انتخابات پارلمانی در این کشور برگزار کنند.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان