مادر شهید بابایی؛ نمونه بارز یک مادر نمونه و ولایت‌مدار بود

مادر شهید بابایی؛ نمونه بارز یک مادر نمونه و ولایت‌مدار بود

خبرگزاری تسنیم: سردار باقرزاده گفت: مادر شهید بابایی نمونه بارز یک مادر نمونه و عفیف و ولایت‌مدار بود که توانست این‌چنین فرزندی تقدیم انقلاب و جامعه کند، این مادر نمونه باید الگوی تمام مادران و دختران باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار سید محمد باقرزاده،  پیش از ظهر دیروز 27 آبان‌ما در حاشیه مراسم تشییع پیکر مادر بزرگوار شهید عباس بابایی گفت: امام خمینی (ره) جمله بسیار رسا دارند که می‌فرمودند از دامن زن، مرد به معراج می‌رود. شهدا و جانبازان انقلاب در دامن مادرانی شایسته پرورش یافتند که اینگونه با جان و دل از میهن و مردم خود دفاع و جان‌فشانی کردند و به مقامات معنوی والایی دست یافتند و برای کشور افتخارآفرینی کردند.

سردار باقرزاده با اشاره به مقامات معنوی شهدا و خانواده شهدا بیان کرد: مقامات معنوی با دارا بودن سه عنصر محقق می‌شود که این عناصر عبارتند از معرفت، حال و عمل که این سه ویژگی‌های تعیین کننده در شهدا و خانواده شهدا مشاهده می‌شود. مادر شهید بابایی نمونه بارز یک مادر نمونه و عفیف و ولایت‌مدار بود که توانست این‌چنین فرزندی تقدیم انقلاب و جامعه کند، این مادر نمونه باید الگوی تمام مادران و دختران که مادران فردای این جامعه هستند، باشد.

وی با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های شهید بابایی خاطرنشان کرد: شهید بابایی از همان زمان که در آمریکا دوره‌های خلبانی را می‌گذراند در مسیر سازندگی قدم برداشته و همه این ویژگی‌ها را در وهله اول از مادر و سپس از پدر خود به ارث برده بودند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروی‌های مسلح تصریح کرد: نقش تعیین کننده و راهبردی مادران شهدا در تربیت فرزندانی مانند شهیید بابایی نقش بسزایی بوده و دختران جوان باید از مادران شهدا الگو بگیرند و در مسیر تحقق اهداف شهدا قدم برداشته و فرزندان موفقی برای خدمت به جامعه تربیت کنند.

وی بیان کرد: مانند همه مردم ولایت‌مدار قزوین و مسئولان و مدیران، من نیز وظیفه خود دانستم که در این مراسم شرکت کرده و مادر بزرگوار شهید بابایی را تکریم کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران