اکیپ‌های محرومیت‌زدایی به روستاهای سرعین اعزام می‌شود

اکیپ‌های محرومیت‌زدایی به روستاهای سرعین اعزام می‌شود

خبرگزاری تسنیم:فرمانده سپاه سرعین گفت: همزمان با هفته گرامیداشت بسیج اکیپ‌های محرومیت زدایی به روستاهای محروم و دورافتاده شهرستان سرعین برای مداوای رایگان بیماران اعزام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل, سرگرد رحیمی در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت هفته بسیج  در شهرستان سرعین اظهار کرد: بیش از 40 عنوان برنامه در گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان سرعین  برگزار می شود.

وی افزود: بسیج به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) مدرسه عشق است که کارش تحصیل و تربیت انسان‌ها بوده و هزاران انسان پاک سیرت را تحویل انقلاب و نظام داده است.

فرمانده سپاه ناحیه سرعین بیان کرد: بسیج فرهنگی است که تمام مترقی ها و ارزش‌های اسلامی اعم از ایثار، شهادت طلبی، عبودیت و بندگی و مبارزه با ظلم و استبدادستیزی در آن موج می زند.

وی گفت: امسال هفته بسیج به دلیل تقارن با ایام محرم و کمک به تحقق شعار امسال در زمینه فرهنگ و اقتصاد مقاومتی ویژگی‌های خاصی دارد.

رحیمی تصریح کرد: برنامه‌های گرامیداشت این هفته، فضاسازی و تبلیغات محیطی تلفیقی از بسیج و محرم و برگزاری یادواره شهدای روستای شایق افتتاح سالن صالحین، تجمع بزرگ بسیجیان، غباروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و امام جمعه شهرستان، برگزاری مسابقات فوتسال و تیر اندازی واعزام اکیپ محرومیت زدایی به روستاهای محروم از مهم ترین برنامه های هفته بسیج در شهر توریستی سرعین است.

امام جمعه سرعین نیز در این جلسه اظهار کرد: تفکر بسیجی با اوصاف اعجاب ‌آورش چیزى جز برنامه بى‌نظیر توحید و عدالت خواهى نیست.

خجت الاسلام محمود اصغری  تصریح کرد: بسیج در کوتاه‌ ترین مدت منشا تحولات شگرفى در میان رهروان شد و عاقبت دشمنان هم دریافتند که تفکر بسیجى آن‌ گونه که امام راحل پایه ‌گذارى کرد به راه خود ادامه می دهد.

انتهای پیام / ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon