قیمت سیم کارت یوسیم اپراتور دوم و نحوه فعالسازی ۴G

قیمت سیم کارت یوسیم اپراتور دوم و نحوه فعالسازی 4G

خبرگزاری تسنیم: راه اندازی خدمات نسل چهارم ارتباطی با عنوان مخفف ۴G توسط ایرانسل این سوال را در ذهن ایجاد می کند که به چه نحوی می توانیم با سیم کارت های این اپراتور دیتای نسل چهارمی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، با افتتاح خدمات نسل چهارم ارتباطی (4G) در مشهد مقدس و توسعه آن به دیگر نقاط کشور با توجه به صحبت های مدیر عامل ایرانسل، این سوال در ذهن ایجاد می شود که به چه نحوی می توان خدمات این نسل را روی گوشی فعال کرد.
برای این کار لازم است سیم کارت فعلی ایرانسل خود را با یوسیم (USIM) تعویض کنید یا سیم کارت نسل چهارم خریداری کنید.
استفاده از گوشی، تبلت یا مودم با قابلیت پشتیبانی از نسل چهارم ایرانسل، اعمال تنظیمات لازم برای اتصال به شبکه باند پهن همراه ایرانسل از طریق تنظیم APN یا Access Point Name گوشی به mtnirancell بدون نیاز به هیچ مشخصه دیگر، اضافه کردن قابلیت LTE از طریق تنظیمات بخش Cellular network یا mobile network گوشی و حضور در مناطق تحت پوشش خدمات 4G ایرانسل، امکان اتصال و استفاده از این خدمات را برای کاربران فراهم می آورد.
علاقمندان برای دسترسی به خدمات نسل چهارم تلفن همراه لازم است سیم کارت فعلی ایرانسل خود را به USIM تبدیل نمایند یا یک سیم کارت جدید نسل چهارم ایرانسل را خریداری کنند.
بسته بازگشت USIM ایرانسل برای تبدیل سیم کارت فعلی به USIM در حال حاضر با قیمت 10 هزار تومان و سیم کارت اعتباری نسل چهارم ایرانسل به همراه 10 هزار تومان اعتبار اولیه با قیمت 20 هزار تومان از طریق مراکز خدمات ایرانسل در مشهد مقدس به مشترکان و متقاضیان عر ضه می شود.
سیم کارت های نسل چهارم ایرانسل به آسانی و بدون نیاز به برش، قابلیت تبدیل از سیم کارت معمولی به میکروسیم و نانو سیم را دارا هستند.
در حال حاضر مراکز منتخب ارائه  دهنده خدمات اینترنت نسل چهارم ایرانسل در مشهد مقدس آماده تعویض سیم کارت یا عرضه سیم کارت اعتباری نسل چهارم ایرانسل هستند.
مشترکان برای دریافت تنظیمات به صورت خودکار می توانند کد دستوری *130*3*6# را از خط ایرانسل شماره گیری کنند تا ظرف چند لحظه تنظیمات خودکار ویژه گوشی تلفن همراهشان ارسال شود.
انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه
آسیاتک