حسن‌زاده: ناظران ویژه در دربی حاضر می‌شوند/با رفتارهای ناپسند برخورد می‌کنیم

حسن‌زاده: ناظران ویژه در دربی حاضر می‌شوند/با رفتارهای ناپسند برخورد می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیته انضباطی اعلام کرد ناظران ویژه این کمیته در دربی حاضر خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن‌زاده در مورد دربی تهران گفت: در کنار تلاش‌های مضاعف همه مقامات مسئول در برگزاری هرچه بهتر مسابقات به ویژه دربی 79، ما نیز تلاش می‌کنیم این بازی آبرومندانه و سالم و به دور از هرگونه حواشی برگزار شود.

وی افزود: اگر چه سازمان لیگ در فصل جاری کمتر به اعزام ناظر انضباطی پرداخته است اما در این مسابقه حتماً ناظران ویژه کمیته انضباطی حضور خواهند داشت و حتی اگر لازم باشد خودم در استادیوم حاضر می‌شوم تا مسائل انضباطی خاص به گونه‌ای رصد شود که حداقل اگر پرونده‌ای تشکیل شد، همه مسائل را مستند در اختیار داشته باشیم.

رئیس کمیته انضباطی ادامه داد: توصیه‌ای به مدیران دو باشگاه دارم، اینکه با توجه به سوابق گذشته باید تنش در این دیدار حساس به حداقل برسد و در رفتارهای خود دقت داشته و از انجام مصاحبه‌های غیرحرفه‌ای و انتشار مطالب نادرست خودداری کنند. همچنین به عوامل فنی تیم‌های پرسپولیس و استقلال توصیه می‌کنم در کنار همه نکات فنی، به نکات اخلاقی بازی نیز اهمیت بدهند که با حفظ حرمت‌ها در این بازی بزرگ حاشیه ایجاد نشود.

حسن‌زاده در ادامه از بازیکنان خواست تا فقط به بازی توجه کرده و از ایجاد هرگونه تنش و تشنج در بازی خودداری کنند و ابراز امیدواری کرد این بازی با کمترین حاشیه انضباطی برگزار شود.

وی در پایان گفت: بدون شک اگر شاهد رفتارهای ناپسند از هر دو تیم باشیم برخورد جدی خواهیم داشت. ما با هدف کاهش تنش‌ها و رفتارهای نادرست در ورزشگاه‌ها تنبیهات و جرایم مختلف را در نظر می‌گیریم تا تیم‌ها بر سکوهای خود مدیریت کرده و با فرهنگ‌سازی شاهد برگزاری دیدارها بدون فحاشی و رفتارهای غیراخلاقی باشیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon