رشد ۲ برابری اعزام حجاج به عمره در سال ۹۳


رشد 2 برابری اعزام حجاج به عمره در سال 93

خبرگزاری تسنیم: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام خبر رشد دوبرابری اعزام حجاج به عمره در سال ۹۳ گفت: ‌پیش بینی می‌شود در اربعین امسال ‌بیش از ۷۰۰ هزار نفر عازم عتبات عالیات شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، علی جنتی ظهر امروز با حضور در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسرا در دیدار با آیت‌الله جوادی‌آملی نظارت بر کارها را در وزارت ارشاد مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: همواره از مراجع عظام و علما می‌خواهیم تا ما را از رهنمودها و ارشادات خود بهره مند سازند.

وی افزود: در حوزه مطبوعات نیز تلاش بر سالم بودن فضا است در همین راستا در نمایشگاه مطبوعات 500 غرفه برپا شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در حوزه کتاب برای نظارت بر چاپ و نشر از افراد زبده بهره می‌گیریم، افزود: امسال در نمایشگاه مطبوعات نیز بخش ویژه‌ای را به مطبوعات دینی اختصاص دادیم.

وی تصریح کرد: در حوزه فیلم و سینما ‌مشکلاتی داریم، که در حال رفع این مشکلات هستیم و از سال گذشته تاکنون نظارت‌های تخصصی و دقیق تری را در این حوزه داریم تا سطح آن ارتقا پیدا کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام خبر رشد دوبرابری اعزام حجاج به عمره در سال 93 خاطرنشان کرد: همچنین پیش بینی می‌شود در اربعین امسال نیز بیش از 700 هزار نفر عازم عتبات عالیات شوند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon