تخصیص اعتبارات عمرانی اردبیل ۱۰ برابر افزایش یافت

تخصیص اعتبارات عمرانی اردبیل 10 برابر افزایش یافت

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اردبیل از افزایش ۱۰ برابری اعتبارات عمرانی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، هاشم مظفری ظهر امروز در جلسه‌ای با ذیحسابان و مدیران مالی دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به جایگاه و اهمیت کار ذیحسابان و مدیران مالی در دستگاه های اجرایی اظهار کرد: ذیحسابان و مدیران مالی در دستگاه‌های اجرایی سفیران وزارت امور اقتصادی و دارایی هستند.

وی افزود: ذیحسابان مالی نمایندگان رسمی وزارت امور اقتصادی و دارایی در ادارات دولتی هستید و بر اساس ماده 31 قانون محاسبات عمومی کشور ناظر و مسئول بر اجرای کامل مقررات مالی، محاسباتی و حافظ کلیه اسناد و دفاتر و حساب های مربوط به مسائل مالی و جاری کننده آیین نامه ها و بخش نامه های مالی دولت در ادارات هستند.

مظفری از تخصیص اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای استان را نسبت به سال های 91 و 92 بسیار خوب توصیف کرد و گفت: امسال نسبت به سال‌های قبل بیش از 10 برابر، اعتبارات عمرانی استان تخصیص بیشتری یافته ‌و باید ذیحسابان و مدیران مالی تمام همت و تلاش خود را در جذب  حداکثر اعتبارات تا آخر سال به طور کامل به کار گیرند تا اعتبارات استان به طور کامل و قانونی جذب شود‌.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل هماهنگی ذیحسابان و مدیران مالی با مدیران دستگاه‌های اجرایی در مسائل مالی را که  آنها مطلع و آگاه به آخرین بخشنامه ها و مقررات مالی و آیین نامه های اجرایی بر اساس قانون محاسبات کشور هستند را ضروری خواند.

وی تصریح کرد: در راستای وظایف سازمانی و کمک به توسعه و شکوفایی استان ضروری است که مسائل وامورات مالی ادارات دولتی روتین و براساس قانون پیش رفته تا در آینده با مشکلی خاص مواجه نشویم و بتوانیم گامی موثر برای رسیدن به اهداف وزارت متبوع برداریم.

‌انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon