چوب آلات قاچاق جنگلی در اردبیل کشف و ضبط شد

چوب آلات قاچاق جنگلی در اردبیل کشف و ضبط شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل گفت: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل ۱۸۰ اصله چوب آلات قاچاق جنگلی کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی مریخی ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت قاچاق چوب در اردبیل اظهار کرد: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل 180 اصله چوب آلات قاچاق جنگلی کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل گفت: این تعداد چوب آلات قاچاق جنگلی توسط 3 دستگاه خودرو نیسان وانت از استان همجوار گیلان وارد این استان شده بود تا از مسیرهای ارتباطی استان وارد استان همجوار و شهرستان های اردبیل شود.

وی افزود: این میزان چوب آلات قاچاق در مسیر جاده اردبیل به مشگین شهر، اردبیل به تبریز و شهرستان نمین با هوشیاری ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل توقیف و پس از شناسایی ضبط شد.

مریخی تصریح کرد: در این رابطه 3 نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند تا پس از بررسی های لازم با متخلفان برخورد قانونی انجام شود.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل با معرفی تلفن 1504 مرکز فرماندهی یگان حفاظت طبیعی بیان کرد: هموطنان در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و جنگل ها و فعالیت های مشکوک به قاچاق موارد را با این شماره تلفن گزارش دهند تا بتوانیم در این زمینه با سرعت بیشتری عمل کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon