۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد تازه‌کند گرمی اختصاص یافت

100 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد تازه‌کند گرمی اختصاص یافت

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان گرمی گفت: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به سد تازه کند گرمی اختصاص یافته که به تدریج در مدت ۳ سال آینده جذب و برای تکمیل این سد هزینه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمود علائی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: بسیج در توسعه و پیشرفت کشورمان نقشی مهم و تاثیرگذار داشته و هر کسی امروز برای عمران و آبادانی و توسعه اقتصاد کشور تلاش کند بسیج است و حرکت او بسیجی است.

وی با قدردانی از حضور پرشور و شکوه مردم و مسئولان در مراسم و آیین های عزاداری سرور و سالار شهیدان در دهه های نخست و دوم محرم گفت: روسای ادارات باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی اهتمامی جدی کنند که در حال حاضر نیز اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در شهرستان گرمی تحقق یافته است.

رئیس شورای اداری شهرستان گرمی آب های جاری را از ظرفیت ها و قابلیت های توسعه شهرستان گرمی دانست و افزود: خوشبختانه اعتبار قابل توجهی در بخش سدسازی به شهرستان گرمی اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: از 6 سد در حال احداث استان 3 سد در گرمی احداث می شود و در حال حاضر 370 میلیارد تومان به سد عمارت و 100 میلیارد تومان نیز به سد تازه کند اختصاص یافته است که به تدریج در مدت 3 سال آینده جذب و برای تکمیل این سدها هزینه می‌شود.

علائی با اشاره به فعال بودن عملیات اجرایی و مطالعات سدهای مرزی شهرستان گرمی از آغاز عملیات اجرایی و مطالعات سدهای سینه سر و تازه کند ظرف 20 روز آینده خبر داد و بیان کرد: سد کله سر نیز پس از اصلاح و حل مشکلات فنی و مهندسی در مرحله مناقصه است و در آینده نزدیک عملیات اجرایی این سد از سر گرفته می‌شود.

فرماندار شهرستان گرمی با تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی پروژه های عمرانی در دست اجرا  و تکمیل آن تا دهه فجر امسال روسای ادارات را به پرهیز از پرداختن به حواشی و توجه جدی به حل مشکلات مردم فراخواند و گفت: عده ای  اصرار دارند تا مسئولان را به حاشیه پردازی مشغول کنند.

وی الحاق شهرستان گرمی به منطقه آزاد تجاری، صنعتی ارس را در توسعه و پیشرفت شهرستان گرمی مهم ارزیابی کرد و با اشاره به تلاش ها و پیگیری های فراوان مردم و مسئولان اظهار کرد: الحاق گرمی به منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان و حاصل تلاش و پیگیری های نماینده مردم در مجلس، استاندار و امام جمعه اردبیل و پشتیبانی وحمایت های اهالی غیور و شهیدپرور شهرستان گرمی است.

رئیس شورای اداری شهرستان گرمی بر خوش خلقی و تکریم ارباب رجوع تاکید و با انتقاد از برخورد نامناسب با یکی از بیماران در بیمارستان گفت: آغاز به کار مجدد پزشک قانونی گرمی شهرستان گرمی می تواند بسیاری از مشکلات را در این زمینه برطرف کند.

انتهای پیام/ آ

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon