ظرفیت‌های مردمی در اجرای اقتصاد مقاومتی استفاده شود


ظرفیت‌های مردمی در اجرای اقتصاد مقاومتی استفاده شود

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم حضور مردم در اجرای اقتصاد مقاومتی، گفت: اگر از ظرفیت‌های مردمی استفاده و علم و دانش نیز چاشنی آن شود کار شایسته و قابل ارائه‌ به جامعه عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، ضرغام صادقی در جلسه شورای اداری شهرستان شیراز با اشاره به بحث بودجه امسال اظهار کرد: امید است که 15 آذر بودجه‌ای که شامل جداول و ارقام است تحویل مجلس داده شود و البته بحث لایحه خروج از رکود در مشهد مقدس بررسی و پیشنهادات الحاقی از طرف نمایندگان داده شد که برخی از آن مورد تصویب دولت واقع شده است.

وی با بیان اینکه با شرایط کنونی مذاکرات به نظر نمی‌رسد آن‌گونه که ما می‌خواستیم پیش برود، تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری دوراندیشی داشتند، با وجود اعتماد به تیم مذاکره کننده اما با توجه به ظرفیت‌ها و سوابق مذاکرات ما نباید به گروه 1+5خوش بین باشیم اما حمایت کامل از تیم مذاکره کننده ایرانی را داریم.

صادقی با بیان اینکه انتخابات میان دوره‌ای آمریکا اجازه تحقق قول‌ها را نداده، خاطرنشان کرد: تغییراتی در روند مذاکرات ایجاد شده و خبرهایی که در بحث برداشتن تحریم‌ها میرسد جدی نیستند و به خاطر سه قسمتی بودن تحریم‌ها اتفاق‌های زیادی نمی‌افتد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: بخشی از تحریم‌ها مربوط به شورای امنیت است که 1+5 نمی‌تواند در آن زمینه کاری انجام دهدو فقط تحریم‌های ریاست جمهوری آمریکا را می‌توانند تغییر دهند که آن را هم برنمی‌دارند و فقط می‌خواهند تعلیق کنند.

وی با بیان اینکه انتظارات ما این است که وارد فضایی شوند که همه تحریم‌ها یعنی هر سه قسمت آن برداشته شود، تصریح کرد: انتظار ما از تیم مذاکره کننده این است که همانگونه که تا به حال مقاومت کرده‌اند، نتیجه مذاکرات سبب فدا شدن ایثار و مجاهدت‌های دانشمندان ما نشود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی تاکید کرد: باید شرایط را به سمت و سویی ببریم که اقتصاد مقاومتی محقق شود چرا که اگر بخواهیم خدمتی را به مردم انجام داده و در مقابل خداوند پاسخگو باشیم پیگیری بحث اقتصاد مقامتی با نگاه درون‌زادی است.

وی با اشاره به لزوم حضور مردم در اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: اگر از ظرفیت‌های مردمی استفاده و علم و دانش نیز چاشنی آن شود کار شایسته و قابل ارائه‌ به جامعه عرضه می شود که البته همه موارد گفته شده به عملکرد مسئولان برمی گردد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon