فولاد در اندیشه پرواز با باد صبا، گل‌محمدی به فکر پدیده‌کُشی

فولاد در اندیشه پرواز با باد صبا، گل‌محمدی به فکر پدیده‌کُشی

خبرگزاری تسنیم: هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۲ دیدار در روز شنبه پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال که روز گذشته (پنج‌شنبه) با برتری 3 بر 2 نفت مسجد سلیمان برابر ملوان آغاز شد، شنبه اول آذر با برگزاری 2 دیدار دیگر در شهرهای اصفهان و اهواز پیگیری خواهد شد تا تکلیف 4 تیم دیگر هم در پایان نیم فصل اول لیگ چهاردهم مشخص شود.

ذوب آهن - پدیده

ذوب آهن روند پرفراز و نشیب خود را تا هفته پانزدهم ادامه داده و البته مدتی است که نتایج این تیم امیدوار کننده شده است. ذوب آهن با هدایت یحیی گل‌محمدی با 15 امتیاز و در حالی که تیم سیزدهم جدول است پای در دیدار مقابل پدیده مشهد می‌گذارد که شرایطی متفاوت با این تیم را پشت سرگذاشته است. پدیده در ابتدای فصل پدیده لیگ بود اما به مرور افول کرد با این حال این تیم هم در هفته‌های اخیر ثبات داشته و با 18 امتیاز نهم جدول است.

فاصله نزدیک امتیازی این امیدواری را در تیمی چون ذوب آهن ایجاد کرده که با برتری خانگی در هفته پانزدهم بتواند گامی بلند برای صعود در جدول بردارد و با امیدواری و برنامه‌ریزی بهتر به نیم فصل دوم فکر کند. با این حال پدیده مشهد هم در این فصل نشان داده در بازی‌های خارج از خانه دست و پا بسته نیست و توانایی غافلگیر کردن میزبان خود را دارد.

فولاد - صبای قم

فولاد خوزستان بعد از نوسان‌ در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر به مرور شرایط بهتری پیدا کرد و توانست در میان مدعیان بالای جدول قرار بگیرد، هرچند فولاد نیم نگاهی به لغزش تراکتورسازی دارد اما بی‌تردید برای این تیم نیم فصل دوم اهمیت بیشتری خواهد داشت، جایی که این تیم تلاش خواهد کرد به سبک فصل گذشته خود را به صدر جدول برساند. فولاد که این فصل حاشیه سنگین بازیکنان سرباز را تحمل کرد تاکنون تلاش کرده در هیاهوی تیم‌های مدعی دیگر چراغ خاموش پیش برود و اکنون دیدار خانگی برابر صبای قم هم فرصت مغتنمی برای آنها محسوب می‌شود.

صبای قم که با 20 امتیاز ششم جدول است هم از جمله تیم‌های منحصر به فرد لیگ است که گاهی به آسانی بازی را از دست داده و گاهی حریفی سخت‌کوش و پرتوان برای رقیبش می‌شود. باید دید در دیدار روز شنبه صبایِ صمد مرفاوی کدام روی خود را به شاگردان اسکوچیچ نشان می‌دهد.

به گزارش تسنیم برنامه ادامه دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

جمعه 30 آبان 93

سایپا- سپاهان-انقلاب کرج-ساعت 15
پیکان-استقلال خوزستان-دستگردی تهران-ساعت 15
نفت تهران-تراکتورسازی-تختی تهران-ساعت 15

شنبه اول آذر 93

فولاد خوزستان-صبای قم-غدیر اهواز-15
ذوب آهن –پدیده مشهد-فولاد شهر اصفهان-ساعت 15

یکشنبه 2 آذر 93

گسترش فولاد-راه آهن –اختصاصی گسترش تبریز-ساعت 14
استقلال - پرسپولیس -آزادی تهران-ساعت 18

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon