جلسه کمیسیون انرژی برای بررسی افزایش قیمت‌ آب، برق و گاز منتفی شد

جلسه کمیسیون انرژی برای بررسی افزایش قیمت‌ آب، برق و گاز منتفی شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در هفته پیش رو مجلس باید به صورت متمرکز به طرح الحاق‌ موادی به قانون تنظیم‌ بخشی‌ از مقررات مالی دولت رسیدگی کند که به نظرم مجلس سه شیفته شود.

علی مروی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: سه شنبه هفته آینده برگزاری جلسه ای با حضور مسئولان شرکت ملی نفت ایران را در برنامه کمیسیون انرژی داشتیم تا در خصوص وضعیت کنونی قیمت نفت و آینده آن بحث و بررسی کنیم که این جلسه به دلیل برگزاری نشست علنی مجلس در روز سه شنبه برگزار نمی شود.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه به زودی دولت لایحه بودجه 94 را به مجلس تقدیم می کند، برگزاری جلساتی با شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو و زیرمجموعه وزارت نفت به منظور بررسی افزایش قیمت های فرآورده های نفتی، آب، برق و گاز در سال آینده در برنامه کمیسیون انرژی بود که برگزاری این جلسات در هفته آینده منتفی است.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس نهم در خصوص دلیل منتفی شدن این جلسات گفت: در هفته پیش رو مجلس باید به صورت متمرکز به طرح الحاق‌ موادی به قانون تنظیم‌ بخشی‌ از مقررات مالی دولت رسیدگی کند که به نظرم مجلس سه شیفته شود.

وی ادامه داد: به طور قطع پس از ارائه لایحه بودجه 94 به مجلس توسط دولت، در کمیسیون انرژی جلساتی با شرکت های زیرمجموعه دو وزارتخانه نفت و نیرو و همچنین جلساتی با مسئولان ارشد این دو وزارتخانه خواهیم داشت تا افزایش قیمت حامل های انرژی را در بودجه سال آینده از تمامی ابعاد بررسی کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه