اجتماع عظیم بسیجیان شهرستان نیر برگزار می‌شود

اجتماع عظیم بسیجیان شهرستان نیر برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه ناحیه نیر گفت: اجتماع عظیم بسیجیان شهرستان نیر همزمان با ۵ آذرماه با حضور بسیجیان و فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها و اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حسن دهقانی عصر امروز در جلسه بررسی برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج در شهرستان نیر اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی برای هفته بزرگداشت بسیج در شهرستان نیر تدارک دیده شده و 34 عنوان برنامه متنوع برای این هفته در شهرستان نیرتدارک دیده شده است.

وی افزود: دیدار فرماندهان و مسئولان با امام جمعه شهرستان، برگزاری یادواره های شهدا، افتتاح سالن ورزشی صالحین کورائیم، افتتاح پایگاه مقاومت شهید فکریان حاج محمود، دیدار با خانواده های شهدا، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم، برگزاری مسابقات ورزشی و برگزاری نشست بصیرتی از جمله برنامه های این هفته است.

دهقانی ایجاد پایگاه مشاوره دینی، برگزاری محفل انس با قرآن کریم، سخنرانی فرماندهان دوران جنگ در نماز جمعه نیر، تجلیل از بسیجیان فعال و شاخص، برگزاری همایش اقتصاد مقاومتی، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا را از دیگر برنامه های هفته بسیج در ناحیه نیر عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نیر از اجتماع بزرگ بسیجیان در 5 آذر 93 خبر داد و گفت: این مراسم با حضور بسیجیان و فرماندهان حوزه ها و پایگاه ها و اقشار مختلف مردم و مسئولان در محل سالن صالحین حوزه شهری برگزار می شود.

فرماندار نیر نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه فلسفه وجودی بسیج در دوران ه8 سال دفاع مقدس ظاهر شد، بیان کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف جان بر کف آماده دفاع از اسلام، میهن و انقلاب است.

اکبر صمدی از آمادگی همه دستگاه‌های دولتی و اداری برای همکاری در اجرای برنامه‌های مختلف هفته  بسیج در شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon