بشار اسد: داعش حاصل سیاست‌های خصمانه و اشتباه دشمنان سوریه است

بشار اسد: داعش حاصل سیاست‌های خصمانه و اشتباه دشمنان سوریه است

خبرگزاری تسنیم: رئیس جمهور سوریه با اشاره به اینکه منطقه در مرحله سرنوشت سازی به سر می برد، گفت: داعش حاصل انباشته شدن سیاست‌های اشتباه و خصمانه دشمنان سوریه است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری المیادین، بشار اسد رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که منطقه در مرحله سرنوشت سازی به سر می‌برد و آنچه که جهت این مرحله را مشخص می‌کند، مقاومت ملت سوریه و حمایت کشورهای دوست است.

رئیس جمهور سوریه در دیدار با رهبر حزب بعث استان طرطوس و فرماندهان مردمی و زیر مجموعه‌های آن گفت: بحرانی که سوریه با آن روبرو است، اهمیت حزب بعث را به عنوان یک حزب عقیدتی ، نشان داد.

بشار اسد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت گفت‌و‌گو بین سطوح مختلف حزب بعث برای مقابله چالش های پیش رو تاکید کرد.

رئیس جمهور سوریه با اشاره به بحران‌های منطقه‌ای و بین المللی تاکید کرد: نیروهای مسلح ما تلاش خود را برای مقابله با تمامی گروه‌های تروریستی ادامه می‌دهد.

بشار اسد همچنین بر اهمیت مسیر طرح آشتی‌های ملی تاکید کرد و افزود: هر تلاش بین المللی باید در چهارچوب تقویت این آشتی‌ها و فشار بر کشورهایی باشد که تروریست‌ها را با پول و سلاح حمایت می‌کنند.

اسد گفت که داعش از عدم نیامده است و نتیجه انباشت سیاست‌های اشتباه و خصمانه دشمنان سوریه است که حمایت تسلیحاتی و مالی از گروه‌های تکفیری و تروریستی را با هدف تخریب سوریه و آسیب رساندن به وحدت ملی و امنیت و ثبات این کشور، افزایش دادند.

رئیس جمهور سوریه در پایان با اشاره به اینکه منطقه در مرحله سرنوشت سازی به سر می‌برد، گفت: چیزی که جریان این تحولات را مشخص می‌کند، مقاومت ملت سوریه و حمایت کشورهای دوست از این ملت و همچنین آگاه شدن طرف‌های بین المللی از خطراتی است که تروریسم بر ثبات منطقه و جهان به همراه دارد.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان