استخدامی‌های استانداری اردبیل سال آینده جذب می‌شوند

استخدامی‌های استانداری اردبیل سال آینده جذب می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌استخدامی های استانداری اردبیل از فروردین سال آینده با حکمی که در اواخر سال دریافت می کنند وارد دستگاه های اجرایی شده و کارشان را آغاز می کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد عصر امروز در همایش توسعه روستایی در اردبیل اظهار کرد: هر چند دولت یازدهم در ابتدای کار زیر بار جذب این استخدامی های نمی رفت اما با تذکری که به رئیس جمهور دادیم این تفکر را یک تفکر غیرقانونی دانستیم چرا که لزومی نداشت کار غیرقانونی که در گذشته انجام شده بود این دولت بر آن دامن زده و از جذب نیروهای استخدام شده امتناع می کرد.

وی تصریح کرد: قرار شده است با تامین اعتبار در بودجه سال آینده استخدامی های استانداری اردبیل در اسفندماه صاحب حکم کارگزینی شده و از فروردین ماه فعالیت خود را به عنوان کارمند دولت آغاز کنند.

افضلی فرد با انتقاد از صدا و سیما در پخش فیلم شبهه ناک اخیر در حادثه بیمارستان فاطمی اردبیل گفت: این فیلم به چهره مظلوم، محروم و بافرهنگ حسینی دارالارشاد اردبیل ضربه زده و 20 نفر از نمایندگان مجلس در قالب نامه اعتراض آمیزی از رئیس سازمان صدا و سیما خواستند تا جلوی این کج سلیقگی  گرفته شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن تعهدات گذشته در توسعه روستاها بیان کرد: براساس ماده 143 برنامه پنجم توسعه حفظ و ظرفیت سازی در تولید و نیل به خودکفایی در محصولات کشاورزی باید با اقدامات مناسب نظیر ارتقای راندمان آبیاری به 40 درصد، برون سپاری فعالیت های غیرحاکمیتی و گسترش بیمه کشاورزی ارتقا یابد.

وی از افزایش راندمان تولید در بخش کشاورزی خبر داد و افزود: جای تاسف است که 80 درصد محصولات کشاورزی استان اردبیل به شکل خام صادر می شود که این خود ظلم مضاعف محسوب می شود.

افضلی فرد با بیان اینکه استان اردبیل در 10 محصول کشاورزی با کسب رتبه های تک رقمی جزو استان های شاخص است اما صنایع تبدیلی این محصولات در استان های دیگر راه اندازی شده است، گفت: به جای حمایت از کشاورزان 50 درصد تسهیلات پرداختی بانک ها به بخش ساختمانی هدایت شده است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با اشاره به اهمیت آبرسانی به روستاها در برقرار کردن چاه های آب، حضور کارت شناسایی برای دهیاران و حل مشکل شغلی و بیمه دهیاران بیان کرد: امیدواریم مجلس با تصویب طرح استخدام دهیاران به این خواسته و مطالبه به حق آنها پاسخ دهد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon