هیچ تیمی جرأت نمی‌کند مقابل ما از بازیکنان ذخیره استفاده کند

هیچ تیمی جرأت نمی‌کند مقابل ما از بازیکنان ذخیره استفاده کند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران گفت: هیچ تیمی در لیگ جرأت نمی‌کند مقابل ما از بازیکنان ذخیره خود استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران در هفته سوم لیگ برتر با نتیجه 3 بر یک از شهرداری تبریز شکست خورد. محمد وکیلی، سرمربی تیم والیبال ارتعاشات صنعتی ایران در مورد شکست شاگردانش در ست نخست این بازی با نتیجه 25 بر 10 به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: به نظر می‌رسید بازیکنان من از حریف ترسیده بودند و من باید تلاش کنم این ترس را در آنها بکُشم چون برای دومین بار است که در این فصل این موضوع تکرار می‌شود. در بازی با گنبد نیز می‌گفتند که تیم ترسیده است.

وی ادامه داد: بازیکنان عملکرد نسبتاً خوبی مقابل شهرداری ارومیه داشتند. من از آنها راضی نیستم چون برای اینکه روی سکوهای جهانی بروند باید خیلی بهتر از این کار کنند. آنها باید به شرایط بازی و حتی صدای سوت داور عادت کنند. البته نباید توقع داشت بازیکن 17 یا 18 ساله ما در حد سعید مصطفی‌وندی بازی کند که بیش از 15 سال سابقه بازی در لیگ برتر را دارد.

سرمربی تیم ارتعاشات تصریح کرد: امیدوارم با حمایت‌های فدراسیون و باشگاه‌ها بتوانیم این چرخه بازیکن‌سازی را حفظ کنیم و با قدرت ادامه دهیم چون اگر شرایط مثل سال‌های قبل بود بازیکنان من الآن از روی سکوی تماشاگران باید بازی را تماشا می‌کردند اما خوشبختانه همه بازیکنان تیم والیبال نوجوانان در قالب تیم ارتعاشات در لیگ برتر، فرصت بازی دارند.

وکیلی گفت: ما در هر جلسه تمرین علاوه بر مرور مسائل فنی و تاکتیکی به مسائل روحی و روانی بازیکنان هم می‌پردازیم و به آن اهمیت می‌دهیم. زمانی بود که این بازیکنان دوست داشتند با بازیکنان تیم ملی عکس بگیرند اما حالا مقابل آنها بازی می‌کنند اما حالا همه می‌گویند که عملکرد ما مقابل حریفانی که بازیکنانی تیم ملی را در اختیار دارند، خوب بوده است. ما برای اینکه در یک بازی برنده مطلق باشیم به میدان نمی‌رویم چون از همان روز اول مشخص بود که زور ما به خیلی از تیم‌ها نمی‌رسد اما ما در تلاشیم روز به روز بهتر شویم. هدف ما گرفتن نتایج خوب در مسابقات جهانی است.

سرمربی تیم والیبال ارتعاشات در مورد پیروزی 25 بر 15 تیمش در ست دوم گفت: همان طور که گفتم هیچ تیمی جرأت نمی‌کند مقابل ما از بازیکنان ذخیره خود استفاده کند. من از الآن به شما قول می‌دهم که تیم پیکان مقابل ما محال است 5 تغییر در تیمش بدهد.

انتهای پیام/

 

 

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon