خواجه‌وند پس از برکناری: با اختیارات جدید به کارم ادامه می‌دهم

خواجه‌وند پس از برکناری: با اختیارات جدید به کارم ادامه می‌دهم

خبرگزاری تسنیم: عضو برکنار شده هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: از فردا در باشگاه حضور خواهم داشت و با اختیارات جدیدی کار خواهم کرد.

مهدی خواجه‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برکناری‌اش از هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: انتظار این اتفاق را داشتم. این تصمیمی است که مجمع اتخاذ کرده و برای من قابل احترام است. در روزهای اخیر صحبت‌هایی در این زمینه شده بود و قرار است اختیارات من تغییر کند. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا او با فردی در باشگاه پرسپولیس اختلاف داشت که منجر به این اتفاق شد، تصریح کرد: من با هیچ‌کس در باشگاه اختلاف نداشتم ضمن اینکه برکناری‌ام از هیئت مدیره به این معنا نیست که دیگر سمتی در باشگاه پرسپولیس نداشته باشم. از فردا در باشگاه حضور خواهم داشت و انشاءالله با اختیارات جدیدی کار خواهم کرد. 

خواجه‌وند در مورد احتمال مدیرعاملی‌اش در باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: هر احتمالی ممکن است در باشگاه رخ دهد. از فردای دربی تغییراتی در باشگاه پرسپولیس شاهد خواهیم بود و مجمع تصمیم خواهد گرفت که من در چه سمتی در این باشگاه به کارم ادامه دهم. 

وی تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس به تغییراتی نیاز داشت و تصمیمات اتخاذ شده تاکنون از سوی مجمع بوده و مطمئنا باعث خواهد شد اتفاقات خوبی  را در این باشگاه شاهد باشیم. 

سخنگوی سابق هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دلایل جدایی‌اش از هیئت‌مدیره چه بوده است، گفت: فکر کنم در این باره صحبت‌های لازم را انجام دادم و اگر توضیحات بیشتری لازم باشد مجمع به اطلاع همه خواهد رساند. خیلی در این باره عجله نکنید و احتمالا تا دوشنبه خیلی چیزها در باشگاه پرسپولیس مشخص خواهد شد. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon