ارائه ۴۰۰ هزار خدمت به گردشگران خارجی در حوزه سلامت

ارائه 400 هزار خدمت به گردشگران خارجی در حوزه سلامت

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان نظام پزشکی کشور از ارائه ۴۰۰ هزار خدمت به گردشگران خارجی در حوزه سلامت در سال گذشته خبر داد.

علیرضا زالی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به سوالی در زمینه درخواست‌های گردشگران خارجی برای حضور در ایران برای دریافت خدمات سلامت در کشور اظهار داشت: همین الان ما با اینکه هیچ ظرفیت‌سازی واقعی بای افزایش ورود گردشگران سلامت به کشور نداشتیم،400 هزار خدمت در عرصه گردشگری سلامت در سال گذشته به گردشگران خارجی دادیم.

وی اضافه کرد: این آمار در حالی به دست آمده است که نظام ثبت آماری برای گردشگری سلامت نداشتیم و این عدد، عدد تخمینی ماست لذا با ایجاد نظام ثبت آماری برای گردشگران سلامت در کشور می‌توانیم عدد را به مرتب بالا ببریم.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور خاطرنشان کرد: در جراحی فک و صورت، در جراحی قلب، در مداخلات قلب، در جراحی اعصاب، در مداخلات ستون فقرات، در خدمات پیشرفته دندانپزشکی، در خدمات پیشرفته زنان و در پیوندها ایران می‌تواند خدمات بسیار زیاد و با کیفیتی را به گردشگران خارجی با وجود هزینه پائین نسبت به سایر کشورها بدهد.

زالی گفت: همین الآن بیماران زیادی در منطقه و در فرامنطقه داریم که ابراز تمایل می‌کنند برای درمان به ایران بیایند و شاهد آن این است خیلی از افراد ایرانی که در خارج از کشور هستند در حوزه جراحی پلاستیک به ایران سفر می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon