مبارزه قاطع در مقابل تروریسم در سایه فعالیت بسیج حاصل شد

مبارزه قاطع در مقابل تروریسم در سایه فعالیت بسیج حاصل شد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه پیرانشهر گفت: مبارزه قاطع در مقابل تروریسم بین‌المللی در سایه فعالیت بسیج مستضعفان در جامعه حاصل شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ماموستا مصطفی محمودی در آیین عبادی و سیاسی خطبه‌های نماز جمعه این هفته پیرانشهر با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) همواره از بسیج حمایت و پشتیبانی می کرد و حتی آیاتی درباره لزوم داشتن وحدت، همدلی و یکپارچگی میان مسلمانان نازل شد.

امام جمعه پیرانشهر بیان کرد: با توجه به اینکه پیامبران الهی الگویی برای مردم جهان در رابطه با لزوم اتحاد و یکدلی هستند، باید منش و روش آنها را الگویی برای خود ترسیم کرده و همواره از حق و حقوق مظلوم دفاع کرده و از محرومان دستگیری کنیم.

ماموستا محمودی افزود: نیروهای مخلص بسیجی خدمات بسیاری برای نظام و انقلاب اسلامی کرده چون اگر این گروه توسط امام خمینی(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی تشکیل نمی‌شد هم‌اکنون شاهد امنیت و آرامش حاکم در جامعه نبودیم.

امام جمعه پیرانشهر با تاکید بر اینکه نیروهای صدیق بسیجی همواره بر علیه تروریست مبارزات قاطعی انجام دادند اظهار کرد: مبارزات قاطع آنها سبب شد که جنگ تحمیلی با سربلندی و سرافرازی به نفع جمهوری اسلامی ایران به پایان رسیده و دشمن خار و ذلیل شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon