بانک مرکزی به وعده‎های خود در قبال سرمایه‌گذاران عمل کند


بانک مرکزی به وعده‎های خود در قبال سرمایه‌گذاران عمل کند

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس اتاق ایران هدف‌گیری دولت برای حل مشکلات اقتصادی و فراهم کردن بستر سرمایه‌گذاری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بانک مرکزی به وعده‎های خود در قبال سرمایه‌گذاران عمل کند.

علا میرمحمدصادقی در حاشیه همایش سرمایه‌گذاری با رویکرد اقتصاد مقاومتی در همدان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار کرد: دولت جهتی را که برای بهبود شرایط اقتصادی و فراهم کردن بستر سرمایه‌گذاری انتخاب کرده، مناسب بوده و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است.

وی ابراز امیدواری کرد تا شرایطی برای اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی و 24 بند سیاست‌های اقتصاد مقاومتی فراهم شود تا بخش خصوصی با فراغ بال بیشتری فعالیت کند.

میرمحمدصادقی درباره اقدامات دولت در زمینه بسترسازی سرمایه‌گذاری عنوان کرد: روی هم هدف‌گیری‌های دولت خوب بوده و البته مشکلاتی از جمله تحریم در نتیجه‌بخش بودن این موارد تاخیر ایجاد می‌کند.

نایب رئیس اتاق ایران عنوان کرد: شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت اصل خوبی است که وزرا در آن شرکت دارند ولی هنوز به هدف اصلی خود که همه مسائل اقتصادی را در شورا مطرح و راهکارهایی برای رفع آن ارائه شود، نرسیده است.

وی اهتمام وزرای اقتصادی دولت برای حضور در شورای گفت‌وگو مطلوب بوده است، گفت: تذکراتی به سیف رئیس کل بانک مرکزی ایران در زمینه تهسیل امور پرداخت وام داده شده که امیدواریم وعده‌های داده شده  که مشکلات بخش خصوصی و واحدهای تولیدی را برطرف کنند.

میرمحمدصادقی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان همدان در زمینه سرمایه‌گذاری بیان کرد: همدان مردم فعال و خوش‌فکری دارد و نیروی کار در همدان به تعداد زیاد و قیمت ارزان وجود دارد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon