تجزیه سوریه توطئه جدید استکبار به شمار می‌آید

تجزیه سوریه توطئه جدید استکبار به شمار می‌آید

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه خوی گفت: رح اخیر اروپاییان مبنی بر واگذاری بخشهای تحت تسلط به جریانهای تکفیری در واقع تجزیه سوریه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت الاسلام سید رضی موسوی شکوری در نماز جمعه این هفته خوی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوا، موضوع تکلف یعنی ریاکاری و ظاهر سازی را با استناد به روایات مورد بحث قرار داد و اظهار کرد: امام صادق(ع) در این رابطه می فرماید: انسان متکلف به جز خواری و ذلت نتیجه ای نخواهد گرفت و روزهای او با رنج، زحمت و ناراحتی سپری می شود و باطن وی توأم با نفاق است در نهایت تکلف از اخلاق صالحان و شعار انسانهای پرهیزکار نیست.

شکر نعمتهای خدا همان اطاعت اوست

خطیب جمعه خوی در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه موضوع شکر و سپاسگزاری از دیدگاه قرآن را مورد بررسی قرار داد و اظهار کرد: توصیه به شکرگزاری، تبیین زمینه های سپاسگزاری، معرفی بندگان شاکر خدا، بیان مصادیق شکر، شمارش موانع شکر و تشریح آثار و برکات شکرگزاری موضوعاتی هستند که در آیات قرآن مطرح شده است.

وی با استناد به آیات قرآن افزایش روزی و نعمتها، پذیرفته شدن اعمال انسان و جلب رضایت خداوند، نجات یافتن از عذاب الهی، رشد و توسعه اقتصادی، عبرت آموزی و هدایت به صراط مستقیم را از جمله آثار شکر از دیدگاه قرآن برشمرد.

عملکرد بسیج الگو برای ملل مبارز جهان است

حجت الاسلام شکوری با تبریک هفته بسیج به عموم بسیجیان با اشاره به عملکرد گذشته بسیج، مقابله با گروهکها، جریانهای نفاق و ضد انقلاب، ایفای نقش اساسی در خنثی سازی توطئه های داخلی و خارجی استکبار جهانی، نقش آفرینی در 8 سال دفاع مقدس، حضور ایثارگرانه در سازندگی کشور را از جمله عملکردهای موفق بسیج برشمرد.

وی با اشاره به فعالیتهای بسیج در شرایط فعلی گفت: راه اندازی شبکه عظیم تربیتی، انجام دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر، راه اندازی بسیج سازندگی، آمادگیهای رزمی و جهاد نظامی و راه اندازی نهضت علمی در سطح کشور از جمله محورهای فعالیت بسیج است که در برگیرنده تمامی اقشار جامعه است.

جهان تشنه شنیدن پیام آزادی بخش اسلام است

امام جمعه خوی در بخشی از سخنان خود با اشاره به سخنرانی ولی امر مسلمین در جمع دانشجویان دانشگاه افسری بیان کرد: تأکید بر قابلیتها، تواناییها، قدرت، ابتکار و عزم راسخ نیروهای مسلح و یادآوری این نکته که دنیا روی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی حساب باز کرده از جمله موضوعات مورد عنایت رهبری در اجتماع دانشجویان بود بویژه یادآوری این موضوع مهم که دنیای امروز تشنه شنیدن پیام آزادی بخش اسلام است که بدخواهان و زورگویان توان مقابله با آن را ندارند.

تجزیه سوریه توطئه جدید استکبار

حجت الاسلام شکوری با اشاره به عملیات شهادت طلبانه دو فلسطینی در قدس و پیشروی ارتش و نیروهای مردمی عراق در بازپس گیری مناطق اشغالی از داعش اظهار کرد: طرح اخیر اروپاییان مبنی بر واگذاری بخشهای تحت تسلط به جریانهای تکفیری در واقع تجزیه سوریه است که استکبار به دنبال شکست در حمله نظامی به سوریه اکنون در فکر تجزیه این کشور اسلامی است.

جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی پیام مذاکرات هسته‌ای است

امام جمعه خوی به مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 در وین اشاره کرد و گفت: تصویب قطعنامه علیه ایران توسط نمایندگان مجلس آمریکا مبنی بر نقض حقوق بشر مهمترین پیام این مذاکرات طولانی این است که باید مسئولان و مردم انقلابی ایران اقتصاد مقاومتی ارائه شده از ناحیه ولی امر مسلمین را جدی بگیرند تا به استکبار بفهمانند که ملت ایران با فشار تحریم وادار به تسلیم و سازش نخواهد شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon