نیروی بسیج پیام مقاومت را به سراسر دنیا صادر کرد

نیروی بسیج پیام مقاومت را به سراسر دنیا صادر کرد

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه آمریکا سرمنشا تمام مصیبت‌های دنیای امروز است، گفت: بسیج زمانی که قد علم کرده و پیام مقاومت را به سراسر دنیا صادر کرد، مژده نابودی استکبار جهانی را به بشریت داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه، با تبریک آغاز هفته بسیج اظهار کرد: بصیرت امام راحل(ره) برای صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفان در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، عظمت، ابهت و اهمیت خود را امروز نشان داده است.

آیت‌الله علما با بیان اینکه امام خمینی(ره) پس از رصد آینده اقدام به انجام کاری می‌کرد بیان کرد: بسیج رکن اساسی کشور است که امروزه بسیاری از کشورهای جهان به بسیج اقتدا کرده‌اند و در عراق شاهد بودیم راه‌اندازی بسیج در چند ماه گذشته سرنوشت درگیری‌ها را برای آنها تغییر داد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه استکبار جهانی در راس آن آمریکا را سرمنشا تمام مصیبت‌های دنیای امروز دانست و افزود: بسیج زمانی که قد علم کرده و پیام مقاومت را به سراسر دنیا صادر کرد، مژده نابودی استکبار جهانی را به بشریت داد و این توفیق تنها در دستان بسیجیان قرار دارد.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تا بسیج هست آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند خاطرنشان کرد: ایران اسلامی باید 80 میلیون بسیجی داشته باشد که بزرگترین ارتش بر روی کره زمین را تشکیل بدهیم تا این ارتش مدافع اسلام ناب محمدی باشد.

آیت‌الله علما خواستگاه تشکیل بسیج را دفاع از اسلام بیان کرد و افزود: همه بسیجیان خود را سرباز اسلام، قرآن، رسول خدا(ص) و امیرالمومنین(ع) می‌دانند و بن مایه تفکر بسیجی، فکر مقاومت، ایستادگی، تقوا و تدین است که با وجود این تفکر، استکبار جهانی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه بسیج پشتوانه این نظام اسلامی است تصریح کرد: چنانچه امروز گروه مذاکره کننده ایرانی با قدرت حرف خود را می‌زند به پشتوانه وجود بسیج است و جهان نیز قدرت برتر جمهوری اسلامی ایران که نشات گرفته از نیروی مردمی بسیج است را درک کرده است.

آیت‌الله علما بسیج قدرتمند و مردمی را بهترین مدافع نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اسلام هراسی و ایران هراسی تز امروز غربی‌ها بوده که در لباس القاعده، النصره و طالبان بروز یافته است؛ در حالی که اسلام و شعار قرآن رحمة للعالمین است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه بسیج را الگویی برای ما و دنیا دانست و تاکید کرد: بسیج از یک سوی قدرت برتر ایران اسلامی را به جهانیان ثابت می‌کند و از سوی دیگر بسیاری از توطئه‌های جهان اسکتبار همچون تز اسلام و ایران هراسی را خنثی می‌کند.

خطیب جمعه کرمانشاه خطاب به ملت و دولت بیان کرد: چشم به مذاکرات نبندیم و خط مشی مقام معظم رهبری را در تولید و اقتصاد مقاومتی رعایت کنیم زیرا چنانچه تحریم‌ها برداشته شود آمریکا بازیگری است که بی‌اعتمادی به خود را بارها ثابت کرده است.

آیت‌الله علما اقتصاد مقاومتی را تنها را کشور بیان کرد و افزود: دولت تمام قدرت خود را برای تحقق این هدف بکار بگیرد و مسئولان استانی نیز بر روی این مسئله توجه داشته باشند که توانمندی‌های استان کرمانشاه در زمینه اقتصاد مقاومتی شکوفا بشود.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه کشور در هشت سال جنگ تحمیلی با درآمد سالیانه 6میلیارد دلار اداره می‌شد تصریح کرد: امروز که ایران اسلامی قدرتمند و توانمندتر از آن دوران است با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اصل 44 دنیا به ما محتاج خواهد بود.

آیت‌الله علما در بخش دیگری از سخنان خود حکمت عبادت را به یاد خدا بودن دانست و افزود: در عبادت دو نکته وجود دارد که نکته نخست متذکر بودن به خداوند است و دوم رعایت ادب که ادب الهی را رعایت کنیم و از گناه دور باشیم تا با عبادت به امر و نهی الهی احترام بگذاریم.

انتهای پیام / ب

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon