انتقاد امام جمعه موقت سروآباد از عدم تخصیص بودجه از محل ماده ۱۸۰

انتقاد امام جمعه موقت سروآباد از عدم تخصیص بودجه از محل ماده 180

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت سرواباد با اشاره به عدم تخصیص بودجه از محل ماده ۱۸۰ به شهرستان سروآباد گفت: عدم تخصیص بودجه به سروآباد از محل ماده ۱۸۰ مایه تأسف است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سروآباد، ماموستا سید عبدالقادر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سروآباد که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، با اشاره به شکل‌گیری گروهک تروریستی داعش در منطقه اظهار کرد: گروهک تروریستی داعش با توطئه آمریکا و همدستانش در منطقه تشکیل شده است.

وی گفت: در ابتدای تشکیل داعش، این گروهک را مخالف دشمنان اسلام اعلام کردند، اما در طول مدت زمان خیلی کوتاهی این گروهک اقدام به قتل عام مسلمانان کرد و تفاوتی بین شیعه و سنی در این قتل عام قائل نشد.

امام جمعه موقت سروآباد، تصریح کرد: داعش یک غده سرطانی در جهان اسلام است که با هدف تفرقه افکنی در بین امت‌های مسلمان تشکیل شده و حامی اصلی آن استکبار جهانی است.

وی با اشاره به عدم تخصیص بودجه از محل ماده 180 به شهرستان سروآباد گفت: مبلغ 1360 میلیارد ریال بودجه عمرانی از محل ماده 180 به استان کردستان تخصیص داده شده است.

حسینی افزود: با کمال تاسف متوجه شدیم که در تقسیم بندی بودجه ماده 180 یک ریال به شهرستان سروآباد تخصیص داده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان سروآباد نیز همانند سایر شهرستان‌های دیگر نیاز به بودجه و اعتبارات دارد و می‌طلبد که مسئولان نسبت به حل مشکلات مهم این شهرستان توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon