تمجید نماینده آیت الله سیستانی از پیروزی‌های چشمگیر نیروهای امنیتی و مردمی عراق

تمجید نماینده آیت الله سیستانی از پیروزی‌های چشمگیر نیروهای امنیتی و مردمی عراق

خبرگزاری تسنیم: نماینده آیت الله سیستانی در کربلا ضمن تمجید از پیروزی‌های چشمگیر نیروهای امنیتی و مردمی درباره گرفتار شدن آنها در آفت غرور و تمام شده دانستن جبهه جنگ در مناطق آزاد شده هشدار داد.

به گزارش گروه بین المل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه السومریه، احمد الصافی نماینده آیت الله سیستانی در کربلا گفت: ما در عین حال که پیروزی های گسترده در جبهه های جنگ از سوی نیروهای امنیتی و مردمی را مورد تمجید قرار می دهیم بر ضرورت مراعات حقوق و عدم تعرض به افراد بی ‌ناه تاکید داریم.

وی افزود: حقوق و دیگر مسلتزمات نیروهای مسلح و مردمی نباید به تعویق افتد.آنها از شرایط دشواری رنج می برند و نیاز به حقوق و حمایت دارند.

الصافی ضمن گرفتار شدن نیروهای امنیتی و مردمی به آفت غرور حاصل از پیروزی تاکید کرد: نباید در هیچ موقعیتی اطمینان کامل داشت و غافل شد.

نماینده آیت الله سیستانی افزود: دشمن در مناطق عزیز بلد و جاده سامراء و منطقه الاسحاقی در استان صلاح الدین دست به تحرکاتی زده است و باید نهایت هوشیاری به خرج داده شود.

وی تاکید کرد: عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند عراق را در بهترین حالت قرار دارد به ویژه که عراق از تنوع منابع برخوردار است و وضعیت دشوار و پیچیده ای که عراق به آن گرفتار شده، سبب عدم بهره برداری از این منابع برای برخورداری از زندگی کریمانه است.

الصافی افزود: تاکنون طرح اقتصادی یا توسعه ای با امکانات فراوان کشور همسویی داشته باشد مطرح نشده است. وی درباره تکیه کردن بر نفت به عنوان تنها منبع تامین نیازهای اقتصادی عراق هشدار داد و خواستار استفاده از پتانسیل های بخش کشاورزی و گردشگری شد.

الصافی تاکید کرد: کشاورزی می تواند در اقتصاد عراق موثر باشد و این از طریق پروژه های کلان میسر می شود.باید به بخش های صنعتی توجه شود.

وی از تاخیر فاحش در تصویب بودجه سال جاری ابراز تاسف کرد و آن را باعث شگفتی دانست و گفت: این وضعیت نباید در ادامه وجود داشته باشد و باید طرح برنامه ریزی روشنی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت