منصوریان: در این لیگ فرسایشی به دنبال مقامی خوب هستیم نه قهرمانی

منصوریان: در این لیگ فرسایشی به دنبال مقامی خوب هستیم نه قهرمانی

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: اگر شکست هم می‌خوردیم می‌گفتم داور عالی قضاوت کرد و مدیریتش در زمین خیلی خوب بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی در نشست خبری اظهار داشت: قبل از هر چیز لازم می‌دانم از مدیریت، هیئت مدیره و شورای عالی باشگاه نفت که در شرایط سخت به کمک تیم ما آمده و ما را مورد حمایت خود قرار دادند تشکر ویژه کنم. ما یک تیم با جمعیت اقلیت 200 و 300 نفره هستیم که در سخت‌ترین شرایط کارهای بزرگ انجام می‌دهیم. دست همه اعضای تیم از جمله کادرفنی، بازیکنان، کادر پزشکی، تدارکات و آنالیز درد نکند که در این روزهای سخت با انرژی فراوان کار می‌کنند.

وی با اشاره به روند بازی افزود: امروز در بعضی از دقایق بازی احساس کردم حتی نیازی نیست کسی از اعضای کادرفنی لب خط برود، چرا که بازیکنان خیلی حرفه‌ای عمل کرده و وظایف خود را به بهترین شکل انجام می‌دادند. غیر از مسائل تاکتیکی، وحدت، اتحاد و دوستی در تیم ما حرف اول را می‌زند. 

منصوریان با بیان اینکه خیلی خوشحالم هواداران آذری‌زبان حضور پرشوری در ورزشگاه تختی داشتند، خاطرنشان کرد: واقعاً آنها برای تیم تراکتورسازی یک نعمت بزرگ به شمار می‌روند. نعمتی که تیم ما از آن محروم است. مقابل این تماشاگران علاقه‌مند فوتبال باکیفیت ارائه دادن کاری ارزشمند بود که بچه‌های تیمم این کار را به بهترین شکل انجام دادند. 

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با تمجید از عملکرد داور مسابقه گفت: مهدوی به عنوان داور تعویضی بدون اینکه وقت داشته باشد بدنش را گرم کند به میدان آمد و قضاوت بسیار خوبی داشت که جا دارد به او تبریک بگویم. خیلی‌ها در مواقع مختلف داوران را نقد می‌کنند اما من اهل این کار نیستم. با این حال اکنون نیاز می‌بینم از این داور خوب‌مان حمایت کرده و بگویم او در سخت‌ترین شرایط به بهترین شکل بازی را مدیریت کرد. مطمئن باشید اگر تیمم بازنده بود، بازهم از داوری تشکر می‌کردم.

وی تصریح کرد: ما از 14 روز پیش می‌دانستیم که چطور باید مقابل تراکتورسازی بازی کنیم. آنها در واقع تیمی 12 نفره هستند، چون هواداران‌شان در بازی‌های داخل و خارج از خانه به بهترین شکل تیم‌شان را مورد حمایت قرار می‌دهند. ما نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی و تقویت کردیم و حریف‌مان را نیز به همین شکل مورد آنالیز قرار دادیم. خدا را شکر دیگر در 10 دقیقه پایانی بازیکنان ما نتیجه برد را با مساوی عوض نکردند.

منصوریان ادامه داد: رمز موفقیت ما تاکتیک مناسب، جابه‌جایی مناسب بازیکنان در زمین، مالکیت توپ و دوندگی عالی بود. باید این روند را ادامه دهیم و عیب و ایرادهایی که داریم را در طول هفته برطرف سازیم. 

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در پاسخ به این سؤال که تیمش از چه روشی استفاده می‌کند که مقابل تیم‌های بزرگ از جمله سپاهان، تراکتورسازی و استقلال سه امتیاز گرفته است، خاطرنشان کرد: در لیگ همه تیم‌ها برای ما بزرگ و قابل احترام هستند. ما اصلاً توجهی به جدول رقابت‌ها نداریم و در راه مسیر قهرمانی هم گام برنمی‌داریم، بلکه دنبال این هستیم که مسیر خودمان را برای موفقیت پیدا کرده و در آن راه حرکت کنیم. در این مسیر قطعاً با تپه‌های ناهموار مواجه خواهیم شد اما تلاش می‌کنیم این لیگ فرسایشی را با یک مقام خوب به پایان برسانیم. 

وی در پاسخ به این سؤال خبرنگار تسنیم که چرا سیامک کوروشی بعد از تعویضش راهی رختکن شد، گفت: واقعیتش را بخواهید نمی‌دانم او چرا به رختکن رفت. شاید اجازه گرفته باشد شاید هم نه! چون من غرق بازی بودم متوجه این موضوع نشدم؛ فقط وقتی کوروشی بیرون آمد به او خسته‌نباشید گفتم.

منصوریان تأکید کرد: در تیم ما همه موظفند قوانین را رعایت کرده و تابع باشگاه باشند. این مورد را هم پیگیری کرده و اگر لازم باشد در خصوص کوروشی تصمیم‌گیری می‌کنیم. ضمن اینکه تأکید می‌کنم باشگاه ما از آن دسته تیم‌هایی نیست که بازیکن وقتی تعویض شود به خودش اجازه دهد اعتراض کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon