سران قوا گزارش دهند که برای تحقق اقتصاد مقاومتی چه کرده‌اند

سران قوا گزارش دهند که برای تحقق اقتصاد مقاومتی چه کرده‌اند

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مسئولان قوا باید گزارش دهند که چه اقداماتی برای اقتصاد مقاومتی انجام داده‌اند، گفت: نباید شعار داد و بنر نوشت بلکه باید اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کرد.

ارسلان فتحی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با تأکید بر اینکه راه علاج خروج از رکود اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: از همین رو باید سیاست گذاری‌ها در بودجه 94 و برنامه ششم بر مبنای رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی باشد.

فتحی‌پور گفت: سؤال من  از مسئولان قوا این است: در اقتصاد مقاومتی چه‌کاری کرده‌اند؟ این دستگاه‌ها باید تا پایان سال گزارش دهند: چه اقداماتی برای اقتصاد مقاومتی انجام داده‌اند؟

وی در پاسخ به اینکه دولت تا کنون گزارش عملکردی درباره اقتصاد مقاومتی به مجلس ارائه داده است یا خیر، گفت: مجلس و به‌خصوص کمیسیون اقتصادی  بیش از یک ماه است که تمامی قوانین مزاحم را احصا کرده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: بر همین اساس بنده به وظیفه قانونی خودم عمل کردم و این قوانین را به هیئت رئیسه ارجاع داده‌ام و هیئت رئیسه باید این قوانین را به صحن ارائه دهد.

فتحی‌پور تأکید کرد: زمانی که تکلیف این قوانین روشن شود می‌توان گفت اقدام تقنینی برای اقتصاد مقاومتی انجام شده است؛ نباید شعار داد و بنر نوشت بلکه باید اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کرد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه