برپایی نمایشگاه‌های کتاب دفاع مقدس در یادمان‌های «شلمچه»، «اروند» و «دهلاویه»

برپایی نمایشگاه‌های کتاب دفاع مقدس در یادمان‌های «شلمچه»، «اروند» و «دهلاویه»

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج از برپایی نمایشگاه‌ها و غرفه‌های فروش کتاب در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و گفت: این غرفه‌ها در یادمان‌های شلمچه، اروند، والفجر۸، دهلاویه و فتح‌المبین برپا است.

سردار احمد حق‌طلب، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از برپایی نمایشگاه‌ها و غرفه‌های کتاب در مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد و گفت: این نمایشگاه‌ها و غرفه‌های فروش کتاب برای استفاده زائران راهیان نور در مناطق مختلف عملیاتی برپا شده است.

وی با اعلام این خبر گفت: هرساله جمعیت بسیار قابل توجهی از مردم برای بازدید از مناطق جنگی دفاع مقدس، عازم استان‌های جنوبی و غرب کشور می‌شوند. این برنامه امسال نیز مانند سال‌های گذشته ادامه داشته و زائران بسیاری برای بازدید و زیارت به این مناطق سفر می‌کنند. در این راستا سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج کار سازماندهی شده‌ای را ترتیب داده است و آن هم برپایی نمایشگاه‌های کتاب دفاع مقدس در مناطق است.

سردار حق‌طلب با اشاره به اعزام قریب به یک میلیون دانش آموز سطح دبیرستانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس گفت: امکانی را برای این یک میلیون دانش آموز فراهم آورده‌ایم که تا علاوه بر سفر زیارتی راهیان نور از امکانات فرهنگی نیز در این میان برخوردار شوند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج ادامه داد: در اردوگاه‌هایی که این دانش آموزان و زائران مستقر می‌شوند، در زیارت‌گاه‌ها و یادمان‌هایی مثل شلمچه، اروند، والفجر8، دهلاویه، فتح‌المبین و... نمایشگاه‌های کتابی را ترتیب داده‌ایم تا کتاب‌های فاخری در حوزه دفاع مقدس، جنگ نرم و موضوعاتی درمورد انقلاب اسلامی به همراه دیگر وسایل و محصولات فرهنگی به زائران راهیان نور ارائه می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: برای حمایت این دانش آموزان و بالابردن قدرت خریدشان 20 میلیون ریال از سوی سازمان بسیج به این دانش آموزان اهدا می‌شود و می‌توانند کتب خوبی را خریداری کنند. این اقدام می‌تواند ترویج خوبی برای کتابخوانی باشد و گردش مالی خوبی را هم برای ناشران دفاع مقدس و محصولات فرهنگی فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران