پاسخ وزیر به پزشکانی که ادعای رفتن دارند


پاسخ وزیر به پزشکانی که ادعای رفتن دارند

خبرگزاری تسنیم: من قبل از اینکه وزیر بشوم، جزو پزشکانی بودم که همه روز هفته کار حرفه ای خودم را چه در دانشگاه و چه بخش خصوصی انجام می دادم.

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم،دکتر سید حسن هاشمی با اشاره به سابقه طولانی که در عرصه پزشکی خدمت کرده است، به مهر گفت: من قبل از اینکه وزیر بشوم، جزو پزشکانی بودم که همه روز هفته کار حرفه ای خودم را چه در دانشگاه و چه بخش خصوصی انجام می دادم.

وی با عنوان این مطلب که بیش از 20 سال است در این حوزه مشغول کار هستم و این جور صبحت ها بیشتر شبیه توهم است تا واقعیت، افزود: هم مردم ایران خیلی فهیم هستند، هم آن دوره ای که ما فکر می کردیم منحصر به فرد هستیم و افراد دیگری نیستند کار ما را انجام بدهند، سپری شده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: این اتفاق قبلا هم افتاده است و به دلایلی بعضی ها فکر کردند که اگر در برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس یا منطقه حضور پیدا کنند، با چارتر برای آنها مریض می رود و برمی گردد.

هاشمی تاکید کرد: چنین اتفاقی نخواهد افتاد و بهتر است همه برگردیم به خودمان و ببینیم از کجا آمده ایم و خدا چه لطفی در حق ما کرده که در این مسیر قرار گرفتیم.

وی در عین حال، افزود: قدر شناس موقعیتی که داریم، باشیم و بدانیم که همه چیز پول نیست. من در شرایطی این حرف را می زنم که همه این پله ها را پشت سر گذرانده ام و اگر در این مسئولیت هم نبودم، حتما بدانید حرفی غیر از این نداشتم. بخاطر اینکه سبک کار و زندگی ما در طول سالهای متمادی که کار پزشکی کرده ایم، موید و گواه همین مطلب است.

هاشمی تاکید کرد: البته این حرفها را به شاگردان خودم می گویم و شان دیگران اجل از این است که من بخواهم نصیحت کنم. ولی باور کنند که آخر زندگی، چیزی نیست غیر از مرام داشتن و ما هم علاقه‌مندیم آدمهای با مرام در همه صنوف از جمله صنف پزشکی که تعدادشان زیاد است، زیادتر شود.

انتهای پیام/
خبرگزاری تسنیم: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon