موقعیت‌های زیادی را برابر راهیان کرمانشاه از دست دادیم

موقعیت‌های زیادی را برابر راهیان کرمانشاه از دست دادیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی سیاه جامگان گفت: موقعیت‌های زیادی را برابر راهیان کرمانشاه از دست دادیم.

محمد رضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار کرد: دیدار برابر راهیان کرمانشاه بسیار حساس بود و از این جهت که چند بازیکن ما نیز قبلا در کرمانشاه و شیرین فراز فوتبال بازی کرده بودند حساسیتی دوچندان پیدا کرده بود.

وی بیان کرد: راهیان کرمانشاه با سیستمی دفاعی و برای کسب حداقل امتیاز به مشهد آمده بود و بازی را کاملا بسته بودند.

مهاجری تاکید کرد: با این وجود بازیکنان ما در نیمه نخست موقعیت‌های خوبی را از دست دادند و همین کار ما را سخت تر کرده بود.

وی بیان کرد: ضمن اینکه تاخیر در آغاز بازی و کش و قوس‌ها به وجود آمده در ابتدای دیدار سبب شده بود تا سازمان دفاعی راهیان کرمانشاه بهتر شکل بگیرد.

سرمربی سیاه جامگان تصریح کرد: نیمه دوم نیز موقعیت‌های متعددی بازیکنان ما به دست آوردند و در نهایت با گل کریم احمدی تا حدودی فشار روانی از روی تیم برداشته شد.

وی با اشاره به اینکه دیدار بعدی سیاه جامگان برابر اتکای گلستان در این شهر است تاکید کرد: اتکا تنها دو امتیاز کسب کرده و تیمی ته جدولی محسوب می‌شود و همین مسئله کار ما را برابر این تیم سخت می‌کند.

مهاجری عنوان کرد: این تیم در دیدار برابر شهرداری بندرعباس و همچنین برابر داماش موقعیت‌های زیادی داشت و باید پیروز می‌شد و قطعا بازی سختی برابر آن‌ها داریم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon