بزرگترین حمله داعش به الرمادی دفع شده است

بزرگترین حمله داعش به الرمادی دفع شده است

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس الانبار از دفع بزرگترین یورش تکفیری‌ها به الرمادی در غرب عراق خبر داد و از عدم پوشش هوایی نیروهای امنیتی و عشایری انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه السومریه، کاظم الفهداوی رئیس پلیس الانبار اعلام کرد: نیروهای امنیتی بزرگترین حمله داعش به الرمادی را دفع کردند.

وی افزود: نیروهای امنیتی از عصر روز گذشته تا بامداد امروز بزرگترین حمله داعش به الرمادی را دفع کردند.هم اکنون لشگر هشت و ده عراق با کمک پلیس و جنگجویان عشایر، داعش را در منطقه السجاریه در الانبار محاصره کرده اند.

الفهداوی تاکید کرد: حملات هوایی از زمان حمله به الرمادی انجام نشده است در حالی که نیاز مبرمی به حمایت هوایی وجود دارد.

وی افزود: نیروهای امنیتی با کمک عشایر عملیاتی در منطقه السجاریه در شرق الرمادی انجام دادند و درگیری ها میان نیروهای امنیتی و داعش در بیش از یک محور وجود دارد.

الفهداوی با اشاره به ناپدید شدن تعدادی از افراد قبیله البو فهد در منطقه السجاریه و از احتمال اعدام آنها از سوی داعش خبر داد.

از سوی دیگر یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین از درگیری میان نیروهای امنیتی و داعش در مناطق سید غریب و تل الذهب در جنوب بلد در 80 کیلومتری جنوب تکریت خبر داد و افزود: نیروهای امنیتی موفق به انهدام دو خودرو وابسته به داعش و بازداشت شش تن دیگر در منطقه الراداز در شمال منطقه بلد شده اند.

محمد حسن الدجیلی فرمانده منطقه الدجیل در استان صلاح الدین به تسلط نیروهای امنیتی بر پل سید غریب در شمال الدجیل اشاره کرد و افزود: ده ها جسد متعلق به تروریست های داعش خیابان های منطقه را پر کرده است.

انفجار در بغداد 2 کشته و 9 زخمی برجای گذاشت

از سوی دیگر یک منبع وابسته به وزارت کشور عراق اعلام کرد: بر اثر انفجار بمب در نزدیکی بازاری در منطقه شیخ عمر در بغداد دو نفر کشته و 9 نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین منابع عراقی از بازگشایی جاده سامرا-بلد پس از بیرون کردن تروریست های داعش از مناطق جنوب سامراء خبر دادند.

9 کشته و زخمی در انفجار بمب در شمال بغداد

یک منبع امنیتی به البغدادیة نیوز، گفت: در پی انفجار بمب در منطقه التاجی در شمال بغداد، 9 تن کشته یا زخمی شده اند.

داعش 25 تن از عشایر الرمادی عراق را به قتل رساند

مقامات عراقی اعلام کردند: گروه تروریستی داعش 25 تن از عشایر را در درگیری‌ها الرمادی در استان الانبار به قتل رساند.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان