۱۵۷۰ گردان آموزش‌دیده بیت‌المقدس در بسیج آمادگی کامل دارند

1570 گردان آموزش‌دیده بیت‌المقدس در بسیج آمادگی کامل دارند

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز ۱۵۷۰ گردان بیت‌المقدس و تعداد زیادی گردان‌های امام حسین (ع) و امام علی (ع) داریم که این گردان‌های بیت‌المقدس به صورت داوطلبانه و بدون منت همواره در صحنه هستند.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در جشنواره مالک اشتر در خصوص فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و جهادی اظهار داشت: با عنایت خداوند، امروز 1570 گردان بیت‌المقدس و تعداد زیادی گردان‌های امام حسین (ع) و امام علی (ع) داریم که این گردان‌های بیت‌المقدس به صورت داوطلبانه و بدون منت همواره در صحنه هستند و آموزش‌ و تمرین و رزمایش انجام می‌دهند و با حفظ آمادگی، در هنگام خطر با تعداد بیشتری در صحنه هستند.  

وی با بیان اینکه بسیاری از فرماندهان پایگاه‌های بسیج با حضور خود در صحنه، شب و روز خود را وقف کرده‌اند، تصریح کرد: این عزیزان بدون هرگونه امتیازی وقف منطقه خودشان هستند و تلاش شبانه‌روزی می‌کنند. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص تشکیل حلقه‌های صالحین در بسیج بیان داشت: سرگروه‌های حلقه‌های صالحین در بسیج در عرصه تربیت، فعالیت خوبی انجام می‌دهند و ما امروز بیش از 250 هزار حلقه صالحین داریم که اساتید و مربی‌های این حلقه‌ها نیز از علما و اساتید برجسته هستند که بدون کسب هیچ امتیازی، تمام وقت خود را صرف این امر کرده‌اند. گروه‌های جهادی حتی در ایام نوروز خودشان را وقف می‌کنند و صدها گروه جهادی در مناطق مختلف کشور به مردم خدمت می‌کنند و امتیازی نمی‌گیرند بلکه از خودشان هم مایه می‌گذارند.

نقدی ادامه داد: گروه‌های جهادی حتی گاهی هزینه اندکی که برای خوراک به آنها داده می‌شود را برای محرومین مناطق و برای تشویق آنها بر فراگیری قرآن و احکام دینی هدیه می‌کنند. بنابراین، اینکه بسیج مدرسه عشق است در حد یک شعار نبوده بلکه به خوبی عملیاتی شده و امروز نیز ادامه دارد. 

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج حقیقتی شبیه افسانه است، تصریح کرد: این تعبیر به این خاطر است که سلوک ایثارگری بسیج را هیچ‌کس در دنیا باور نمی‌کند. به عنوان نمونه شهید حامد برزی و شهید مرتضی آسود وقتی می‌بینند بمب‌گذاری وارد مسجد می‌شود، رهایش نمی‌کنند و به دنبال او می‌روند و شهید می‌شوند تا جلوی کشته و زخمی شدن مردم را بگیرند و به هدف خود برسند. آخرین شهید بسیجی به کوری چشم آمریکا که همواره تلاش کرده تا میان شیعیان و اهل سنت اختلافی ایجاد کند، یک شهید اهل سنت است که در آن طرف مرز در مقابل دشمن با 600 کیلو مواد منفجره چند ساعت می‌ایستد و می‌جنگد و کوچکترین سستی در دفاع به خود راه نمی‌دهد و اینها واقعیاتی است که همواره بر زبان امام و رهبری ما نیز جاری است. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به چگونگی برگزاری جشنواره مالک‌اشتر خاطرنشان کرد: در این جشنواره فرماندهان حوزه‌ها، پایگاه‌های اقشار، گروه‌های جهادی، فعالان فضای مجازی، شوراهای اقشاری استان‌ها، بسیج شهرستان، نخبگان علمی و مسئولین زیارتگاه‌های دفاع مقدس حضور دارند. 

انتهای پیام/ 

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon