بسیج ‌الگوی ملت‌های مظلوم جهان است‌‌

بسیج ‌الگوی ملت‌های مظلوم جهان است‌‌

خبرگزاری تسنیم: رئیس کل دادگستری استان کردستان با بیان اینکه بسیج تکلیف گرا و از الگوهای ملت‌های مظلوم جهان است گفت: بسیجیان عاملان نجات جامعه هستند و رسالت آن‌ها بسیار سنگین و خطیر است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، علی‌اکبر گروسی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز قشر بیسج حقوقدانان استان کردستان که با حضور مدیر گروه علمی پژوهشی حقوق دفاع مقدس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس کشور، قضات و وکلای استان در دادگستری کل استان برگزار شد، با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج در کلام مقام معظم رهبری از ارکان حیاتی و اساسی کشور است و سعادت و پیشرفت و توسعه کشور در نظام اسلامی در پرتو تلاش‌ها و مجاهدت‌های بسیجیان است.

وی گفت: بسیج همزاد با انقلاب اسلامی و تحولات انقلاب به وجود آمده و رشد و ترقی کرده و در دوران‌های بحران حضوری منسجم داشته است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد: امروز نام بسیج به نام پرآوازه و برتر در جان تبدیل شده و برای تمام دنیا بسیج یک نام شناخته شده است و صیانت از نظام اسلامی و پشتیبانی از اصل مترقی ولایت فقیه و مقابله با تهدیدات از وظایف سنگین این نهاد مردمی است.

وی با بیان اینکه بسیج تکلیف گرا و از الگوهای ملت‌های مظلوم جهان است گفت: بسیجیان عاملان نجات جامعه هستند و رسالت آنها بسیار سنگین و خطیر است.

گروسی در مورد چالش‌های داخلی و بین‌المللی کشور افزود: وجود چالش‌ها و شناخت آن‌ها برای ملت ایران امری لازم و ضروری است چرا که نظام اسلامی به لحاظ اینکه در سطح منطقه ماهیت اسلامی و استکبار ستیزی دارد همواره با چالش‌های متعددی روبرو است.

‌رئیس کل دادگستری استان کردستان توسعه صنعت تجارت جهانی برای رقابت اقتصادی برای کشورها نوپا را یک چالش بین‌المللی دیگر عنوان کرد و گفت: وجود شبکه‌های اجتماعی و نرم افزارهای مختلف، ‌چالش بین‌المللی حوزه فناوری است.

گروسی سلطه طلبی آمریکا را از چالش‌های بزرگ در سطح بین‌الملل دانست و اظهار کرد: این چالش برای انقلاب اسلامی یک تهدید محسوب می‌شود که برای برنامه‌ریزی مقابله با آن به نیروی متفکر و دارای برنامه نیاز است.

وی مهمترین چالش منطقه خاورمیانه را وجود رژیم اشغالگر قدس ذکر کرد و افزود: رژیم صهیونیستی همواره با ایجاد ناامنی یکی از کشورهای بحران آفرین منطقه بوده است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تصریح کرد: دشمنان همواره در طول 35 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی به دنبال تضعیف نهادهای داخلی بوده و هستند و همواره تدبیر در خنثی سازی این چالش‌ها نیاز به نیروی فکور و ارزشمند بسیج دارد.

وی گفت: همه اقشار مختلف بسیج یک ماموریت تعریف شده در مقابل این چالش‌ها و مقابله با این تهدیدات دارند که جذب نخبگان بسیجی و شناسایی آنها و در صحنه بودن یک نیاز اصلی است.

انتهای پیام/ ‌ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon